thomassit0 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg har spilt i en 4-5 timer nå, og har ikke opplevd biler som popper inn plutselig, men jeg har opplevd at teksturene ikke er lastet inn når du kommer til steder noen ganger.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Bare småplukk, det ødelegger ikke. Eneste som er kjipt er at hvis man kjører i 200 nedover ei gate, så kan det komme en smålagg akkurat i det du jeiner over i feil kjøreretning, treffer 7 biler og flyr ut av frontruta og roller over en pølsekiosk så blod, pølser og brus flyr over alt og folk blir forbanna og kommer for å jule meg opp. Jeg har spilt i en 4-5 timer nå, og har ikke opplevd biler som popper inn plutselig, men jeg har opplevd at teksturene ikke er lastet inn når du kommer til steder noen ganger. Hvis du har modda, så er det en stor sjans for at det er pga. lesehastigheten er stilt ned med ny firmware, for å tilpasse seg uorginale plater. Noe som gjorde at en kamerat av meg ikke engang kunne spille det.
sablabra Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg har spilt i en 4-5 timer nå, og har ikke opplevd biler som popper inn plutselig, men jeg har opplevd at teksturene ikke er lastet inn når du kommer til steder noen ganger. Bruker du en "backup", eller er det ekte spillet? Jeg sliter nemlig med det samme med backup, og jeg håper inderlig at den ekte versjonen på tirsdag ikke har det samme problemet...
thomassit0 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Bruker en backup ja, men skal bruke originalt når jeg får det på tirsdag. Gleder meg til online
vStyle Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Bare småplukk, det ødelegger ikke.Eneste som er kjipt er at hvis man kjører i 200 nedover ei gate, så kan det komme en smålagg akkurat i det du jeiner over i feil kjøreretning, treffer 7 biler og flyr ut av frontruta og roller over en pølsekiosk så blod, pølser og brus flyr over alt og folk blir forbanna og kommer for å jule meg opp. Haha :!: Høres bare fett ut Tenker å kjøpe denne her. Men 256mb minneenhet, wtf? Endret 27. april 2008 av vStyle
asad Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Bare småplukk, det ødelegger ikke.Eneste som er kjipt er at hvis man kjører i 200 nedover ei gate, så kan det komme en smålagg akkurat i det du jeiner over i feil kjøreretning, treffer 7 biler og flyr ut av frontruta og roller over en pølsekiosk så blod, pølser og brus flyr over alt og folk blir forbanna og kommer for å jule meg opp. Haha :!: Høres bare fett ut Tenker å kjøpe denne her. Men 256mb minneenhet, wtf? Var den jeg kjøpte og. 256 er kun minnekortet ja. Funker fett dette her, spesielt siden det ikke engang går an å innstallere spillet på harddisken , som ikke følger med denne versionen.
Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Bare småplukk, det ødelegger ikke.Eneste som er kjipt er at hvis man kjører i 200 nedover ei gate, så kan det komme en smålagg akkurat i det du jeiner over i feil kjøreretning, treffer 7 biler og flyr ut av frontruta og roller over en pølsekiosk så blod, pølser og brus flyr over alt og folk blir forbanna og kommer for å jule meg opp. Skulle bare mangle at det kommer litt lag når DET skjer Endret 27. april 2008 av Selvin
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Noen som vet om det er med fallskjermhopping om man tar helikopteret opp til en høy bygning og hopper utenfor?
freke Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Bruker en backup ja, men skal bruke originalt når jeg får det på tirsdag. Hvordan tar man backup av et produkt man ikke har? Og i tillegg skal man legge backupen vekk på tirsdag? Trodde man tok backup for å slippe å bruke de orginale platene sine jeg. Du mener sikkert en piratversjon
Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Bruker en backup ja, men skal bruke originalt når jeg får det på tirsdag. Hvordan tar man backup av et produkt man ikke har? Og i tillegg skal man legge backupen vekk på tirsdag? Trodde man tok backup for å slippe å bruke de orginale platene sine jeg. Du mener sikkert en piratversjon Han mener piratversjon ja
vStyle Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Var den jeg kjøpte og. 256 er kun minnekortet ja. Funker fett dette her, spesielt siden det ikke engang går an å innstallere spillet på harddisken , som ikke følger med denne versionen. Najs, så den funker fint, den? Tenker den skal inn i stua mi i nærmeste fremtid Endret 27. april 2008 av vStyle
Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Åssen tar man egentlig backup av spill?? Setter det inn i DVD rommen på datamaskinen og bruker DVD-decrypter for å lage .ISO fil. Endret 27. april 2008 av Selvin
Maniac92 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Takker Da blir det å lage ett par backup'er... Hehe... :!:
Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Takker Da blir det å lage ett par backup'er... Hehe... :!: Et annet spørsmål er, hva skal du med backuper? Jeg vil også kanskje tro at det er mulig å ta backup rett på Xboxen om du har moddet den, det er noe jeg ikke er helt sikker på dog Endret 27. april 2008 av Selvin
Maniac92 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Takker Da blir det å lage ett par backup'er... Hehe... :!: Et annet spørsmål er, hva skal du med backuper? Jeg vil også kanskje tro at det er mulig å ta backup rett på Xboxen om du har moddet den, det er noe jeg ikke er helt sikker på dog Sliter med at konsollen min riper opp spilla mine så da er det bedre at den ødelegger backup plater i steden for original platene...
Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Takker Da blir det å lage ett par backup'er... Hehe... :!: Et annet spørsmål er, hva skal du med backuper? Jeg vil også kanskje tro at det er mulig å ta backup rett på Xboxen om du har moddet den, det er noe jeg ikke er helt sikker på dog Sliter med at konsollen min riper opp spilla mine så da er det bedre at den ødelegger backup plater i steden for original platene... Så du har en moddet Xbox med andre ord?
Maniac92 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Må man ha det for at backup cd'er skal funke??
Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Må man ha det for at backup cd'er skal funke?? Regner med det. Tror ikke at X360 leser brente spill uten en chip eller noe...
Maniac92 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Stemmer det... Den nekter jo å lese brenne cd'er den ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå