Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Ringte et nummer jeg fant på ei bussbu.

Så var det nummeret til ZIT.

ZIT kan ringes mens jeg hører en sang på radioen, så sender de

meg ei melding om hvilken sang det var just just hørte!

Ganske greit hvis du lurer på hva en sang heter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..ikke vet jeg, bare lest div. artikkler. Liker både PS3 og 360.. hvert til sitt :)

Hovedgrunnen til at spill må installeres på PS3 er jo at blu-ray leseren er ekstremt treg.. tror det er 4x lese hastighet.

Så da er det jo greit å spare litt loadingtid ved å installere deler av spillet.

Skrevet
..ikke vet jeg, bare lest div. artikkler. Liker både PS3 og 360.. hvert til sitt :)

Hovedgrunnen til at spill må installeres på PS3 er jo at blu-ray leseren er ekstremt treg.. tror det er 4x lese hastighet.

Så da er det jo greit å spare litt loadingtid ved å installere deler av spillet.

Du kødder med blu ray tingen nå sant:P?

Trodde alt leste på 8 eller noe jeg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Ringte et nummer jeg fant på ei bussbu.

Så var det nummeret til ZIT.

ZIT kan ringes mens jeg hører en sang på radioen, så sender de

meg ei melding om hvilken sang det var just just hørte!

Ganske greit hvis du lurer på hva en sang heter.

så kan du kjøpe å laste ned fra social club sia

Skrevet (endret)

Bah. Skulle akkurat til å poste det selv. Fikk 10 av 10 på absolutt alle punkter.

[Edit] Så nettopp på video-reviewen på IGN, og han som prater mener det er det beste spillet det siste tiåret, og at det er nesten et tiår siden et spill fikk 10 av 10 hos IGN.

Endret av blade-bunny
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Er en ps3 review og så mere laggfri ut enn min 360versjon.

Den er vel og merke nedlastet og lesehastigheten er stilt ned på min modda 360. Skal bli morro å si hvor mye det har å si.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)
For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.

Jaja folkens.. hva velger vi? Litt bedre grafikk eller litt/mye mere gameplay? ;D

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Endret av Slettet-uVTr2vDm
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p7.html

Kan legges til at 360 også fikk 10/10.

Altså er det like bra på begge konsoller ;D

Hooray!

Prøver noen å si noe om hvilken som er best.. så står

det bare mellom hva du liker best. Liiitt mindre lagg noen ganger (som ikke skjer ofte) eller ekstra innhold (som vi ikke vet hvor stort blir)

Skrevet

...bestilt til X360.. men kjøper nok også PS3 bundelen m/GTA IV når den dukker opp... må jo ha en blu-ray spiller også :p

Gjest Slettet+212343
Skrevet (endret)

Jeg er målløs egentlig..Har fått mail om at spillet er på veg, og tenkte at jeg skulle bruke helga til noe annet enn å glede meg til det dukker opp i posten, men etter å ha lest/sett ign's review så blir dette så og si umulig. 10/10 hos ign, det er et kvalitetsstempel med pondus! Det er ytterst sjelden min personlige mening skiller seg noe særlig fra ign's anmeldere, så dette kan ikke annet å bli årets spill for min del. tror jeg må drike meg så full på lørdag at jeg blacker og ikke våkner før tirsdag. At jeg hadde siste dag med forelesning i dag gjør det hele til en oppskrift på en fantastisk uke fra tirsdag! nei, god helg folkens, vi games over helga! Niko out

Endret av Slettet+212343
Skrevet

Gutta, spillet er fantastisk. Akkurat like bra som dere venter dere. I'm back to Liberty.

Regards, mr Niko Bellic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...