mamama Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Det ser ut som vi kan få gta tidligere.link må være registrert for å se den linken Hmm, man måte ikke være det istad. Uansett, her er bildet :http://i27.tinypic.com/27ywepc.jpg Jeg sendte mail til absoluttspill.no og spurte om de skulle sende spillet tidligere. Skal si ifra hva de svarer! Jeg sendte mail til platekompaniet, sier i fra hva de svarer hvis jeg får svar før deg.
asad Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Ok. dessverre er dette svaret jeg fikk fra absoluttspill.no. Dette er nok foreløpig rykter. Litt usikker på om det er denne uttalelesen du sikter til. http://i27.tinypic.com/27ywepc.jpg Tror ikke det er ekte. Er vist også noen skrivefeil i den. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no Ser dårlig ut dette her
rosaemil Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Det var synd jvi får da spilet til slutt uansett
asad Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 jaha, så dem vill sende på mandag da eller? Ja, mandag tidlig. Må vel bli noe sånt. Jeg tror faktisk at absoluttspill har en avtale med posten elns, slik at de ikke engang får spillene de sender selv.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 kanskje de gidder å sende det på lørdag
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Det er ikke for sent vel? Prøv gamezone
Henry9 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Trudde alt var vekk jeg Da skal jeg prøve det nå. Edit: Står (ikke på lager) Noen som vet om et annet sted som de kanskje har flere? Endret 24. april 2008 av Henry9
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Gå på ei sjappe AKKURAT når de åpner. Håper ikke 9 i henry 9 betyr at du er født på 90 tallet, da du kanskje sliter med å få kjøpe det i butikk ;D EDIT: Det er klart det står "ikke på lager" ettersom de ikke har fått spillet ennå, forresten. Endret 24. april 2008 av Slettet-uVTr2vDm
Henry9 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Åja sånn ja. Jeg er bare 15 hehe.. så jeg kan bestile det da? eller? Ser her på Pris: http://prisguide.gamer.no/product.php?prod...amp;view=prices 4-7 dager hva betyr det? Endret 24. april 2008 av Henry9
Korka Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Det betyr at man ikke har spillet enda, men de får det jo på mandag eller noe, så det er ikke noe problem... Og du får bestilt spill ja...
Henry9 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Skal snakke med pappa å spøre om han kan fikse det. Så jeg kan bestiel fra der det står 4 til 7 dager?
orginal Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Mulig litt oftopic, men...: Liker å laste ned spill, men å laste ned GTA IV ga meg en litt dårlig følelse. Selv om det ikke helt lever opp til hypen (det er jo tross alt umulig), er det et meget godt spill (har hatt noen morsomme timer nå i kveld ) og jeg synes utgiverne fortjener mine små kroner ...
asad Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Kundeservicen til absoluttspill er hvertfall noe andre burde lære av. Fikk enda et svar, kl 22:00 på en torsdagskveld: Jeg sendte den videre til leverandøren i stad. Får se hva de svarer. Men uansett så har vi nok ikke spillet på lager før mandag. Håper du får en fin kveld også.
QBab Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Mulig litt oftopic, men...: Liker å laste ned spill, men å laste ned GTA IV ga meg en litt dårlig følelse. Selv om det ikke helt lever opp til hypen (det er jo tross alt umulig), er det et meget godt spill (har hatt noen morsomme timer nå i kveld ) og jeg synes utgiverne fortjener mine små kroner ... Ikke lever opp til hypen? :o Hvordan kan det ikke leve opp til hypen når alle anmeldere gir det full pott (noen prøver seg til og med på 11 av 10 mulige etc). /fanboy
The Stig Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Mhm - har hatt samtaler med absolutspill per e-post klokka halv to på natta. Noe som både vitner om utrolig servicevilje ... og kraftig underbemanning
_KroSjefen_ Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 ja absoluttspill er ein fantastisk nettbutikk...alle mine xbox360 spill er bestilt derfrå, thestig sitt døme her skildre jo rimelig bra kva nivå dei held på servicen sin...
orginal Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Mulig litt oftopic, men...: Liker å laste ned spill, men å laste ned GTA IV ga meg en litt dårlig følelse. Selv om det ikke helt lever opp til hypen (det er jo tross alt umulig), er det et meget godt spill (har hatt noen morsomme timer nå i kveld ) og jeg synes utgiverne fortjener mine små kroner ... Ikke lever opp til hypen? :o Hvordan kan det ikke leve opp til hypen når alle anmeldere gir det full pott (noen prøver seg til og med på 11 av 10 mulige etc). /fanboy Fordi jeg ikke føler det, vel ... Men nå har jeg ikke kommet skikkelig igang enda, da... Bare enkelte småting som ikke var som forventet Bilkjøringa f.eks...
Eremal Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 *snipp* Etter det jeg har lest av erfaringer er det mange som er enig med deg, håper de tighter dem opp litt i en patch, for de for myke. De aller fleste hvertfall. Du ser det temmelig lett på gameplay videoene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå