Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva skal Ea i tilfellet klare å utrette på knapt to uker? Du bør heller være mer redd for et evt neste GTA, GTA IV blir ikke tuklet med. De er kommet alt for langt, kopier er sikkert sendt verden over allerede.

Endret av Brian_N
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det blir nok et par millioner gamere som kommer garantert slå seg sammen om å boikotte EA økonomisk OM slikt skulle skje, men det er hvis helvette skulle fryse over naturligvis. Nei, om det er et håp om at GTA V blir et kvalitetsprodukt, så kryss fingrene for at EA ikke slår klørne fast i Take Two, for da blir det tidspress så det holder.

Endret av Erasus
Skrevet
Ikke for oss i bransjen ;)

Fy, nå hørtes jeg arrogant ut. Beklager.

Ikke si at du får spillet før oss? Da krever jeg at du sender en plate til meg og!!!!

Skrevet

Herregud a, fug har du ikke fortalt dem ENNÅ?

Din skjenerte apekatt!

Hvertfall, vår kjære fug jobber som programmerer og level designer i Rock Star, så sier vel seg selv at han gamer spillet før oss. :wee:

Skrevet

Hehe. Jeg satser jo på det. Alle butikker f.eks må jo ha spillene minst to dager før release. Men aldri i livet om vi kan selge en så stor tittel som GTA før release. Det er strengt ulovlig. :)

Btw, Erasus busta meg :( Endelig er sannheten ute i det åpne..

Skrevet

er det noen som vet hvor mye gta 4 kommer til å koste hos Eb games? skjekka siden deres, så ikke noen pris, mulig jeg er stokk dum, men jeg spør anyway :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...