Kennet_H Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Er i allefall ingen spill jeg noen gang har gledet meg mer til enn GTA IV
QBab Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Seriøst GTA IV slår vel WOW vel? Kvalitet forran kvantitet Wow har nok et større salgstall enn hva GTA:IV kommer til å få, men mer enn hele serien til GTA? For WoW har jo flere pakker, så det kan jo liksom ikke sammenlignes. Og det er flere faktorer som gjør at de ikke kan sammenlignes. WoW er et adictive spill for geeks. Game of the year, WoW? NEVAH! (Lest at WoW ødelegger PC gaming salget?) Hvor mange som kjøper WoW pakka som kommer i forrhold til antallet som kjøper GTA:IV har jeg ikke peiling på, men GTA:IV har god sjans når det kommer på Xbox 360, PS3 og PC til slutt. Men en ting er sikkert, GTA:IV kommer til å bli 1000x revolusjonerende enn WoW pakka som kommer, og vil være mye mer orginalt. Serriøst, at du spiller wow og er sosial nok til å være med på et forum overasker meg. Når skal geeksa skjønne at de bare sløser bort tid og penger på et møkka spill? http://www.break.com/worldofwarcraft/mom-t...-warcraft2.html Håper denne "du" ikkw peker på meg Hilsen en GTA 4 elsker/ nesten WOW hater. Endret 3. mars 2008 av QBab
fug Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kommer helt sikkert større releaser i framtiden. F. eks Gta 5 på Playstation 4 I begynnelsen av neste uke begynner vi på Spaceworld med giveaway-kampanje til Gta 4, forresten.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kommer helt sikkert større releaser i framtiden. F. eks Gta 5 på Playstation 4 I begynnelsen av neste uke begynner vi på Spaceworld med giveaway-kampanje til Gta 4, forresten. GTA5 burde da komme på PS3 GTA6 er nok PS4
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje ikke det. Dere vet jo hvor lang tid fra PS1 til PS2. Det tok enda lenger tid fra PS2 til PS3. Så det tar kanskje enda lenger tid fra PS3 til PS4
kilik Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ser for meg GTA IV: Vice City og GTA IV: San Andreas på PS3.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje ikke det. Dere vet jo hvor lang tid fra PS1 til PS2. Det tok enda lenger tid fra PS2 til PS3. Så det tar kanskje enda lenger tid fra PS3 til PS4 neppe kommer nok til å gå fortere denne gen. siden MS komme til og presse sony med en ny konsoll om ca 3år...
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje ikke det. Dere vet jo hvor lang tid fra PS1 til PS2. Det tok enda lenger tid fra PS2 til PS3. Så det tar kanskje enda lenger tid fra PS3 til PS4 neppe kommer nok til å gå fortere denne gen. siden MS komme til og presse sony med en ny konsoll om ca 3år... Fordi? Skal de ikke da kjøre ny teknologi enn HD?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje ikke det. Dere vet jo hvor lang tid fra PS1 til PS2. Det tok enda lenger tid fra PS2 til PS3. Så det tar kanskje enda lenger tid fra PS3 til PS4 neppe kommer nok til å gå fortere denne gen. siden MS komme til og presse sony med en ny konsoll om ca 3år... Fordi? Skal de ikke da kjøre ny teknologi enn HD? hæ?
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ja O_o det kommer jo ny teknologi hele tia. Det vil alltid bli bedre. Bedre enn Hd ville vært at hvis man så på tv ville det føles som om bilde stakk ut av tv en skjønner?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ja O_o det kommer jo ny teknologi hele tia. Det vil alltid bli bedre. Bedre enn Hd ville vært at hvis man så på tv ville det føles som om bilde stakk ut av tv en skjønner? nå har ikke HD noe direkte med konsollene å gjøre.. så jeg skjønner ikke hva du vill framtil.. når neste xbox kommer, vill tippe om ca 3år. kommer PS3 til og være ganske mye dårligere enn den. derfor får SONY litt panikk og mekker en ny PS. så derfor mener jeg at PS4 kommer fortere enn forgje genrasjoner..
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ja O_o det kommer jo ny teknologi hele tia. Det vil alltid bli bedre. Bedre enn Hd ville vært at hvis man så på tv ville det føles som om bilde stakk ut av tv en skjønner? nå har ikke HD noe direkte med konsollene å gjøre.. så jeg skjønner ikke hva du vill framtil.. når neste xbox kommer, vill tippe om ca 3år. kommer PS3 til og være ganske mye dårligere enn den. derfor får SONY litt panikk og mekker en ny PS. så derfor mener jeg at PS4 kommer fortere enn forgje genrasjoner.. Synd det må være sånn.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 synes ikke det er synd, jo fortere jo bedre egentlig.. det er jo egentlig bare bra for oss. da vi får mye bedre spill osv.. men de kommer sikkert til å utvikle spill til PS3 og PS4 PS3 dør nok ikke med engang..
fug Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg tipper de allerede er igang med planleggingen av neste Playstation. Microsoft har helt sikkret vært godt i gang lenge.
Armageddon Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Tviler på at hverken Sony eller MS har begynt å konstruere en neste-generasjons konsoll. Tror heller de holder på å moderere den gamle. Om du sitter med penger i lomma, så ikke vent til det kommer en ny konsoll.. Tilbake til topic kanskje?
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Så i GTA IV er det ubegrenset med hav man kan gjøre? Ta oppdrag, eller være bølle å gå å drepe eller være med på turnaments (i spillet altså). Gå inn i hus, biler overalt? Endret 4. mars 2008 av PhoenixHunter
Armageddon Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Det har vel alltid vært en av GTA's største kjennetegn. Gjøre hva man vil mener jeg. Du kan være hitman eller loddrett psycho massemorder.
Henry9 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Leste den artikkelen SNIKTITTEN om Saint Row 2. Det ser jo sykt kult ut. http://www.gamer.no/artikler/saints_row_2/48962 ... Trur jeg skal skaffe meg dette å. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå