Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Seriøst GTA IV slår vel WOW vel?

Kvalitet forran kvantitet ;)

Wow har nok et større salgstall enn hva GTA:IV kommer til å få, men mer enn hele serien til GTA? For WoW har jo flere pakker, så det kan jo liksom ikke sammenlignes. Og det er flere faktorer som gjør at de ikke kan sammenlignes. WoW er et adictive spill for geeks. Game of the year, WoW? NEVAH! (Lest at WoW ødelegger PC gaming salget?)

Hvor mange som kjøper WoW pakka som kommer i forrhold til antallet som kjøper GTA:IV har jeg ikke peiling på, men GTA:IV har god sjans når det kommer på Xbox 360, PS3 og PC til slutt. Men en ting er sikkert, GTA:IV kommer til å bli 1000x revolusjonerende enn WoW pakka som kommer, og vil være mye mer orginalt.

Serriøst, at du spiller wow og er sosial nok til å være med på et forum overasker meg. Når skal geeksa skjønne at de bare sløser bort tid og penger på et møkka spill?

http://www.break.com/worldofwarcraft/mom-t...-warcraft2.html

Håper denne "du" ikkw peker på meg :hmm:

Hilsen en GTA 4 elsker/ nesten WOW hater. :wee:

Endret av QBab
Skrevet

Kommer helt sikkert større releaser i framtiden. F. eks Gta 5 på Playstation 4 ;)

I begynnelsen av neste uke begynner vi på Spaceworld med giveaway-kampanje til Gta 4, forresten. :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Kommer helt sikkert større releaser i framtiden. F. eks Gta 5 på Playstation 4 ;)

I begynnelsen av neste uke begynner vi på Spaceworld med giveaway-kampanje til Gta 4, forresten. :)

GTA5 burde da komme på PS3

GTA6 er nok PS4

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Kanskje ikke det. Dere vet jo hvor lang tid fra PS1 til PS2. Det tok enda lenger tid fra PS2 til PS3. Så det tar kanskje enda lenger tid fra PS3 til PS4

neppe kommer nok til å gå fortere denne gen. siden MS komme til og presse sony med en ny konsoll om ca 3år...

Skrevet
Kanskje ikke det. Dere vet jo hvor lang tid fra PS1 til PS2. Det tok enda lenger tid fra PS2 til PS3. Så det tar kanskje enda lenger tid fra PS3 til PS4

neppe kommer nok til å gå fortere denne gen. siden MS komme til og presse sony med en ny konsoll om ca 3år...

Fordi?

Skal de ikke da kjøre ny teknologi enn HD?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Fordi?

Skal de ikke da kjøre ny teknologi enn HD?

hæ?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Ja O_o det kommer jo ny teknologi hele tia. Det vil alltid bli bedre.

Bedre enn Hd ville vært at hvis man så på tv ville det føles som om bilde stakk ut av tv en skjønner?

nå har ikke HD noe direkte med konsollene å gjøre..

så jeg skjønner ikke hva du vill framtil..

når neste xbox kommer, vill tippe om ca 3år.

kommer PS3 til og være ganske mye dårligere enn den.

derfor får SONY litt panikk og mekker en ny PS.

så derfor mener jeg at PS4 kommer fortere enn forgje genrasjoner..

Skrevet
Ja O_o det kommer jo ny teknologi hele tia. Det vil alltid bli bedre.

Bedre enn Hd ville vært at hvis man så på tv ville det føles som om bilde stakk ut av tv en skjønner?

nå har ikke HD noe direkte med konsollene å gjøre..

så jeg skjønner ikke hva du vill framtil..

når neste xbox kommer, vill tippe om ca 3år.

kommer PS3 til og være ganske mye dårligere enn den.

derfor får SONY litt panikk og mekker en ny PS.

så derfor mener jeg at PS4 kommer fortere enn forgje genrasjoner..

Synd det må være sånn.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

synes ikke det er synd, jo fortere jo bedre egentlig..

det er jo egentlig bare bra for oss.

da vi får mye bedre spill osv..

men de kommer sikkert til å utvikle spill til PS3 og PS4

PS3 dør nok ikke med engang..

Skrevet

Jeg tipper de allerede er igang med planleggingen av neste Playstation. Microsoft har helt sikkret vært godt i gang lenge. :)

Skrevet

Tviler på at hverken Sony eller MS har begynt å konstruere en neste-generasjons konsoll. Tror heller de holder på å moderere den gamle. Om du sitter med penger i lomma, så ikke vent til det kommer en ny konsoll..

Tilbake til topic kanskje?

Skrevet (endret)

Så i GTA IV er det ubegrenset med hav man kan gjøre? Ta oppdrag, eller være bølle å gå å drepe eller være med på turnaments (i spillet altså). Gå inn i hus, biler overalt?

Endret av PhoenixHunter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...