Amberlamps Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Fyyyyy faen! Mamma har gjester så vi kommer ikke ut med bilen! Hvorfor i pokker måtte det være idag?? Jeg vil jo ned å kjøpe GTA!
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Sikkert ikke alle butikker som gjør sånn da... Det var virkelig ikke betjeningen jeg reagerte på når jeg leste det innlegget der. Det var mer kunden: "Var en tjukk en j&%¤& som sto der" Tipper du er... 12 år? GTA er sikkert ikke noe for deg uansett! Sorry ordbruket, bare likte ikke servicen der og er forbanna Er ikke 12, nei..
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ser ut til at jeg får spillet ved midnatt nå, en venn av meg ringte dem nettopp og skal løpe ned å høre om jeg kan få et. KRYSSER FINGRENE.
Gjest medlem-122769 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Yess! Har fri fra skolen på onsdag,torsdag og fredag! så dette blir langhelg med GTA. w00t! :!:
Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Sorry ass.. Jeg måtte bare skaffe det jeg også. Bare på 360.. ^^
Dofty Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Haha, gratulerer Dofty Takk takk! EDIT: Hvor har jeg sett det nicket før... hmm.. å shit! *HOST* GTA er bra det *KREMT* EDIT2: Gratulerer med GTA, TehJøran! Velkommen til GTA IV Pre-release hands-on taken from MrUrge-klubben Endret 28. april 2008 av Dofty
Saddlefall Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Tidenes verte timing for min del.. midt i deadlines osv! Men play.com sendte spillet idag, så jeg får det imorgen (bor i england).. Blir vanskelig å holde fingrene unna!
Pañolada Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Et lite spm, hvilke av de øyene er det man begynner på?
hailgodset91 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er det noen som vet om det er soneinndelte servere for onlinespilling? Nei den er ikke soneinndelt
thadon Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Skulle ønske jeg ble slått i hue med en hammer, og ikke våknet før kl 12 i morgen
Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Haha, gratulerer Dofty Takk takk! EDIT: Hvor har jeg sett det nicket før... hmm.. å shit! *HOST* GTA er bra det *KREMT* EDIT2: Gratulerer med GTA, TehJøran! Velkommen til GTA IV Pre-release hands-on taken from MrUrge-klubben Heh.. Takk takk.. Folkens.. Vi søker fortsatt medlemmer til GTA IV Pre-release hands-on taken from MrUrge-klubben
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Om 1 time får jeg en skjebnesvanger telfon, herregud så nervøs jeg er.
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Skulle ønske jeg ble slått i hue med en hammer, og ikke våknet før kl 12 i morgen Word!
_crs_ Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Et lite spm, hvilke av de øyene er det man begynner på? Du begynner i Broker-området. Kun Broker, Dukes og Bohan er tilgjengelig i starten.
rstone Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Et lite spm, hvilke av de øyene er det man begynner på? Du begynner med brooker/dukes også får du den lille øya veldig tidlig eller så er den åpen med en gang.har bare sett når andre spiller på steaming
Mr.Karlsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Om 1 time får jeg en skjebnesvanger telfon, herregud så nervøs jeg er. Gravid? nedia Hva går den telefonen ut på?
mamama Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Et lite spm, hvilke av de øyene er det man begynner på? Dukes og Broker. Jeg elsker det! Fantastisk! Virkelig, virkelig fantastisk. Har ikke gjort mye så langt, gikk bøssebæreaksjon for Kreftforeningen (russ), men nå er det spælletid. Endelig.
Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Et lite spm, hvilke av de øyene er det man begynner på? Dukes og Broker. Jeg elsker det! Fantastisk! Virkelig, virkelig fantastisk. Har ikke gjort mye så langt, gikk bøssebæreaksjon for Kreftforeningen (russ), men nå er det spælletid. Endelig. Ikke si meg at du skal bruke russe tia di på Gta IV og spilling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå