lolvik Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Er det flere her som har hatt problemet, at filen "client.surface.dat" eller "clientsurface.dat" husker ikke om det er første eller sist nevnte. At den kommer fram som korrupt? Dette ødelegger alt for meg, når jeg starter spillet for jeg opp en error, og thats it. At filene ikke finnes eller noe sånt. Hva skal jeg gjøre? [Cant't open the data files. Check that they exist and that you have permission to write to them. The program will now exit. [201] ] Hjelp?: / Endret 20. juni 2007 av krattlusker
Biamor Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=193848 Prøv dette, er fra det offisielle forumet.
lolvik Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 har ikke vista nei, takker, skal prøve det
multisync Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Ja, hadde dette problemet... (vet ikke hva som var feil) Fikk lagt spillet over på en annen pc, og brukte minnepenn for å overføre filen
Arothen Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 filen er korrupt står det? står det noe om at filen er ødelagt eller noe også? for da kan det hende jeg veit hva som feiler det...
Amored Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hadde samme problemet, jeg bare trykte "Prøv på nytt" helt til det funka
mr. Zilter Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde også problemet. Jeg brukte en annen DvD-rom, det virka. Tror også du kan legge over den filen fra en annen PC, hvis du har instalert det der.
lolvik Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 nå funker det. Men nå er nettet fucka, så hjelper ikke så mye : D men tror det funker nå, brukte enn annen cd rom og greier^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå