Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blondine eller brunette?:)


Hva er finest?  

85 stemmer

  1. 1. Hva er penest på jenter (hårfarge)

    • Blondine
      14
    • Brunette
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg foretrekker brunetter, selv om jeg nesten alltid faller for blondiner :hmm:

Syns brunettene har den mer "exotiske" looken  :p

9592006[/snapback]

 

Foretrekker brunetter jeg også, fremfor blondiner, men de er perfekt om de er mer blond enn mørk, men ikke blond. En litt mørkere type enn blond, men ikke brunt heller...

 

 

Her også er de fleste bertene blondiner... Har ei ganske fin ei i klassen... Hun sa at hun liker gutter med brunt hår (Les: meg) og så svarte jeg meg at jeg ikke likte jenter med brunt hår... Siden hun betegner seg selv som brunette enn blondine så laget hun enforskrekket grimase, før jeg fulgte opp med " Jeg digger de med mørkeblondt hår jeg" før jeg gikk.... Hun er mørkeblond, så den traff ganske bra :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest*brunette*
Kanskje jeg kan spørre dere da. Hva kler meg best? Brunt eller blondt hår?

 

Du var fin med begge, emn du hadde for mye sminke på det bilde med blondt får! Da kan du risikere bimbo-faktoren ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest brunette med grønnbrune øyne
Vet egentlig ikke hva jeg syntes er pent. Men det jeg har lagt merke til mange skikkelige pene blondiner, er at når de da farger håret mørkt så mister de litt av den "wow faktoren". :hmm:

 

Det er nok fordi når man har blondt hår, lyser det ofte opp ansiktet. Man trenger ikke være så veldig pen i ansiktet hvis man har blondt hår, for å se vakker ut. Dessuten så passer man som oftest til den hårfargen man har naturlig. Blondiner som farger håret kan noen ganger se litt gustne ut i frohold til når de har blondt hår (hvis de ikke bruker selvbruningskrem eller tar sol hvis de får fin brunfarge). Det samme er det noen ganger med brunetter som bleker håret sitt. det kan se fake ut osv.. Hudtypen passer ikke. man kan se rødaktig ut i fjeset, og på sommeren får ikke alle brunetter gylden brunfarge som blondiner, men helelr en mer brun farge. JEg synes dere jenter som har blondt hår naturlig og det er pent til dere, skal beholde den blonde fargen :) Ikke farg håret brunt! Blondt hår er sjeldent (selv om det er vanlig i norge, så er det sjeldent sørover) Det lyser opp i ansiktet deres og får dere til å se vakre ut. Inni dere kan dere være stolte over at dere er naturlig blonde! Det er noen blondiner som passer bedre til brunt går fordi de kommer til å få brunt hår med årene, men at de har blondt hår som barn og ungdom. Jeg liker gutter med blå øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Brunette som kjenner sør-Europa
Takk for alle svarene :D Er egentlig blond, men har vært brunette i nesten 1 år nå rett og slett fordi jeg følte meg ukomfortabel med blondt hår. Men i det siste har jeg lurt litt på om jeg skal bli blond igjen :p Tror jeg slår fra meg den tanken :p

 

Vet du hva? Jeg synes du burde være blond jeg :) Der er veldig vakkert, og desutten passer det bedre til hudtypen din! Jeg tror de guttene skrev brunette fordi de kanskje er litt lei av "bimbo" faktoren.. Derfor foretrekker de kanskje brunetter..også fordi det er litt mer eksotisk i Norden.. Men å være blond er veldig sjeldent på verdensbasis, dessuten lyser det opp ansiktet ditt hvis du har blondt hår, og man ser mindre blek ut fordi håret er lyst i forhold til huden. Vil du finne deg en høy og mørk mann sørover, så vær blond :D Ikke styr så mye med det der. De fleste er penest med sin naturlige hårfarge faktisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...