Gå til innhold

GUIDE: PowerStrip - en lysere hverdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Banner.gif

PowerStrip er et flittig brukt program blant gamere. Programmet gjør skjermbildet lysere, slik at en kan lettere se i for eksempel mørk på De_dust2. Programmet blir ikke regnet som juks - og en vil ikke bli VAC-bannet av å bruke det. Etter ønske, skriver jeg en guide om dette programmet.

For å komme i gang, må en laste ned programmet (da-a). Det kan dere gjøre herfra. Jeg regner med at de fleste klarer å installere dette programmet - om du står fast, så kan du spørre i tråden om hjelp.

Når du har installert programmet, kommer det opp et slikt ikon. Høyreklikk på dette -> Options -> Hot key manager. Om ikke instillingene ser ut slik som det klikkbare bildet nedenfor viser, vil jeg anbefale å stille de inn slik.

Hot_keys_lite.jpg

Det du da gjør, er å starte CS - eller hvilket som helst annet program, deretter trykker du på Ctrl, Alt og + (trykk flere ganger om det ikke ble lyst nok). Om det ble for lyst trykker du på Ctrl, Alt og -. Nedenfor ser du skjermskudd av hvordan det vil bli seende ut i mørk på De_dust2.

dd2_lite.jpg

PS! Etter du er ferdig å spille, er det lurt å resette fargene, slik at du unngår å få for mørke bilder om du holder på med for eksempel Photoshop. For å resette fargene, trykker du på Ctrl, Alt og F1.

Med mindre du kjøper programmet, må du vente i 19 sekunder, for så å trykke Close, for at programmet skal bli "aktivert".

Guiden kan selvfølgelig brukes på andre fora -

her ligger kildefilen (med BB-codes). Det er ønskelig at det blir PM'et meg om hvor den blir brukt!

Lykke til! :)

Endret av Jooakim
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje verdt å ta med at hver gang programmet startes (i oppstart by default) kommer det opp en notis med tips som har en timeout funksjon. Du får ikke lukket denne før det har gått "x" antall sekunder.

Med mindre du har en registert versjon.

Skrevet
Lurer på en ting, åssen blir fargen ute i sola? Ettersom at det ble veldig lyst i mørk på dd2.

8896164[/snapback]

Det vil fungere helt fint - er kanskje litt ekkelt i begynnelsen, men det går over. :)
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

OMFG!! CTRL + ALT + F1 fungerer ikke!! KRISE!!

EDIT: Var bare å trykke på ikonet --> Color profiles --> Color defaults.

;)

EDIT 2: Hadde F Lock på.. ;)

Nå fungerer det.. ;)

Endret av Slettet-3t93k9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...