Gå til innhold

GUIDE: PowerStrip - en lysere hverdag!


Anbefalte innlegg

Banner.gif

 

PowerStrip er et flittig brukt program blant gamere. Programmet gjør skjermbildet lysere, slik at en kan lettere se i for eksempel mørk på De_dust2. Programmet blir ikke regnet som juks - og en vil ikke bli VAC-bannet av å bruke det. Etter ønske, skriver jeg en guide om dette programmet.

 

For å komme i gang, må en laste ned programmet (da-a). Det kan dere gjøre herfra. Jeg regner med at de fleste klarer å installere dette programmet - om du står fast, så kan du spørre i tråden om hjelp.

 

Når du har installert programmet, kommer det opp et slikt ikon. Høyreklikk på dette -> Options -> Hot key manager. Om ikke instillingene ser ut slik som det klikkbare bildet nedenfor viser, vil jeg anbefale å stille de inn slik.

Hot_keys_lite.jpg

 

Det du da gjør, er å starte CS - eller hvilket som helst annet program, deretter trykker du på Ctrl, Alt og + (trykk flere ganger om det ikke ble lyst nok). Om det ble for lyst trykker du på Ctrl, Alt og -. Nedenfor ser du skjermskudd av hvordan det vil bli seende ut i mørk på De_dust2.

dd2_lite.jpg

PS! Etter du er ferdig å spille, er det lurt å resette fargene, slik at du unngår å få for mørke bilder om du holder på med for eksempel Photoshop. For å resette fargene, trykker du på Ctrl, Alt og F1.

 

Med mindre du kjøper programmet, må du vente i 19 sekunder, for så å trykke Close, for at programmet skal bli "aktivert".

 

Guiden kan selvfølgelig brukes på andre fora -

her ligger kildefilen (med BB-codes). Det er ønskelig at det blir PM'et meg om hvor den blir brukt!

 

Lykke til! :)

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

OMFG!! CTRL + ALT + F1 fungerer ikke!! KRISE!!

 

EDIT: Var bare å trykke på ikonet --> Color profiles --> Color defaults.

 

;)

 

EDIT 2: Hadde F Lock på.. ;)

 

Nå fungerer det.. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...