Gå til innhold

Spørsmål om Mafia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder på med et oppdrag hvor jeg skal kjøre til en plass, når jeg har kommet til plassen og spillet begynner å "loade", da kommer denne feilmeldingen og spillet lukkes.

 

Hva er det for noe? Kommer jeg ikke lenger på Mafia? Begynte å spille i går.

 

 

Edit: Det funker fint nå.

post-111448-1182254393_thumb.jpg

Endret av fpsplayer
Lenke til kommentar

Merkelige greier det ass.

Det skjedde akkurat det samme for meg. Skal kjøre et sted for å hjelpe til å transportere noe whiskey, så når du kommer fram og den begynner å loade, kommer den ikke inn i spillet igjen. :cry: Får akkurat den samme meldingen som deg. Heldigvis var det bare et spill jeg låner, men det er kjedelig uansett. Veit ikke hva som er feil, men si ifra hvis du finner det ut. Det kan i hvertfall ikke være en tilfeldig ripe i spillet, siden akkurat samme feilen skjer med begge oss to. Kanskje det blir fiksa hvis man laster ned en patch eller noe.... :hmm: Uanesett, si ifra hvis du finner ut hva som skal til for at det skal funke! :thumbup:

 

Noen andre som har hatt det samme problemet, og tilfeldigvis vet hvordan man fikser det?

Lenke til kommentar

Jeg hadde det merksnodige problemet noen ganger i spillet, blant annet der du skal hente den race bilen og kjøre den for å få den fiksa. Der stoppet spillet bare opp og ga meg ingen feilmelding.

 

Men fikk ved noen anledninger feilmeldinger som den det er bilde av. Jeg forsøkte å sette kompatibliteten til 98, men vet ikke om det var det som hjalp eller driver oppdateringene.

Lenke til kommentar
Merkelige greier det ass.

Det skjedde akkurat det samme for meg. Skal kjøre et sted for å hjelpe til å transportere noe whiskey, så når du kommer fram og den begynner å loade, kommer den ikke inn i spillet igjen.  :cry:  Får akkurat den samme meldingen som deg. Heldigvis var det bare et spill jeg låner, men det er kjedelig uansett. Veit ikke hva som er feil, men si ifra hvis du finner det ut. Det kan i hvertfall ikke være en tilfeldig ripe i spillet, siden akkurat samme feilen skjer med begge oss to. Kanskje det blir fiksa hvis man laster ned en patch eller noe....  :hmm: Uanesett, si ifra hvis du finner ut hva som skal til for at det skal funke!  :thumbup:

 

Noen andre som har hatt det samme problemet, og tilfeldigvis vet hvordan man fikser det?

8896462[/snapback]

 

 

 

Bare begynn på oppdraget før der det klikker, da skal det gå bra.

Lenke til kommentar
Merkelige greier det ass.

Det skjedde akkurat det samme for meg. Skal kjøre et sted for å hjelpe til å transportere noe whiskey, så når du kommer fram og den begynner å loade, kommer den ikke inn i spillet igjen.  :cry:   Får akkurat den samme meldingen som deg. Heldigvis var det bare et spill jeg låner, men det er kjedelig uansett. Veit ikke hva som er feil, men si ifra hvis du finner det ut. Det kan i hvertfall ikke være en tilfeldig ripe i spillet, siden akkurat samme feilen skjer med begge oss to. Kanskje det blir fiksa hvis man laster ned en patch eller noe....   :hmm: Uanesett, si ifra hvis du finner ut hva som skal til for at det skal funke!  :thumbup:

 

Noen andre som har hatt det samme problemet, og tilfeldigvis vet hvordan man fikser det?

8896462[/snapback]

 

 

 

Bare begynn på oppdraget før der det klikker, da skal det gå bra.

8896997[/snapback]

 

Takk. Funka nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...