Gå til innhold

Virtua Tennis 3, Lager man sin egen Person?


Henry9

Anbefalte innlegg

Hmm.. Jeg lastet ned Demo verson av Virtua Tennnis 3 ! Jeg spiller Tennis selv så jeg har stor interesse! Så var det jo så kult, at jeg tenke jeg kanskje skulle kjøpe det ;P Men så lurte jeg på Om man kunne lage sin egen person ?? Som i mange andre spill ? Det er vel egentlig Rafael Nadal Som er den kuleste, men hadde vært kult om jeg kunne lage 1 selv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, man kan lage sin egen person som man spiller igjennom en karrieremodus. Du bestemmer da alt fra høyde/vekt/utseende til hvilke typer slag han skal slå(backhand med begge/en hånd osv).

 

Anbefaler forøvrig spillet på det sterkeste. Har bare prøvd x360-versjonen, men den er kliss lik ps3-versjonen minus online-funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Selv har jeg liten interesse av Tennis, men Virtua Tennis 3 er kanongøy. :)

 

Du lager din egen spiller, du kan selv velge å være enten en jente eller mann som du trener opp.. :)

I begynnelsen er det bittelitt enkelt synes jeg, vant alle turneringer jeg stilte opp i første sesongen, men det forandret seg fort når jeg hadde ranket opp til å få stille i litt vanskligere turneringer, andre sesongen.

Man trener opp spilleren sine skill med små minispill, og treningskamper, slik at han/henne blir raskere, flinkere til å slå spesielle slag eller sterkere, etter hvert.

Man vinner eller kjøper bedre utstyr og lignende også. :)

Lenke til kommentar

Virtua Tennis 3 er et fantastisk godt sportsspill. Har hatt ufattelig mye morro med dette i det siste. Begynner å nærme meg toppen i singeplayer. Har såvidt prøvd meg online, men mangler litt på å slå igjennom der kan det virke som :p Satser på at jeg klarer å utfordre noen av folka online etterhvert...

 

Du burde absolutt kjøpe det. Karrieremodusen er knallgøy med mange artige "mini-games" som du gjennomfører for å øke ferdighetene dine. Du får mye morro med dette i singleplayer, men har du noen gode venner kan du ha det enda mer morro ved å spille mot dem. Et er perfekt partyspill. Husker jeg spilte Dreamcast versjonen i 4-player og det er en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt. LØP OG KJØP :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...