flakken Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hallo. Har fått et lite problem her med mitt skjermkort. (Gainward AGP 6600GT) I går var alt helt fint med maskinen når jeg skrudde den av i går natt. I dag når jeg skrudde den på så kom det opp et lite problem. Alt fra å scrolle litt ned på en webside til å minimere vinduer skaper lagg Dette problemet er at skjermkortet rett og slett ikke blir identifisert av maskinen (testa å boote i både en gammel Vista beta jeg har på maskinen jeg ikke har fjernet enda, XP installasjonen min og via live Knoppix plate) og i ingen av de tre OS'ene så ble kortet identifisert. Dette er altså noe som har skjedd over natten (og maskinen har ikke vært rørt i mellom tiden) Ikke fungerer verken EXPERtool eller å installere nye drivere siden det dukker opp "Incompatible hardware" eller "This is not a correct card" (Sistnevnte kun fra EXPERtool) Går jeg innpå (høyreklikk på skrivebordet sine) Properties --> Settings --> Advanced og så Adapter, så vises alle felt som <Unavailable>. Jeg har testet å ta ut og inn kortet igjen, men ingen forandring har skjedd. Endret 17. juni 2007 av flakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå