Gå til innhold

Spørsmål om qtek 8300/WM5


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg vil innstalere noen nye program på mobilen, men mangler rundt 1 mb med plass. Koomer til å lagre programmene på minnekortet, men mobilen nekter å innstalere det uten at det er nok plass på mobilminnet. Så er det noe jeg kan slette for å få plass? Musikk, filmer, bilder osv. ligger på minnekortet.

 

Finnes det et program e.l som sletter alle meldingene? Er så fantastisk tingvindt å måtte gjøre det "for hånd".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg slik at jeg vil innstalere noen nye program på mobilen, men mangler rundt 1 mb med plass. Koomer til å lagre programmene på minnekortet, men mobilen nekter å innstalere det uten at det er nok plass på mobilminnet.  Så er det noe jeg kan slette for å få plass? Musikk, filmer, bilder osv. ligger på minnekortet.

 

Finnes det et program e.l som sletter alle meldingene? Er så fantastisk tingvindt å måtte gjøre det "for hånd".

8880602[/snapback]

 

Å slette alle meld er jo ikke noe problem.. Gå til innboksen, Meny, Mapper, Marker Innboks, Meny, Fjern SMS. Da sletter den alle meld i innboksen. Så kan du gjøre det samme på alle de andre mappene..

 

Ellers må jeg bare si at 8300 er en drittmobil.. Håper jeg snart får råd til å kjøpe meg en ny mobil.. Symbian FTW..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...