Gå til innhold

NWN2 status? Buggete og laggete om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at så mangen er misfornøyd med nwn2, men det viser vel bare hvor forskjellig smak folk har :)

Jeg har prøvd å spille nwn 1 flere ganger, men klarer ikke å få meg til å like det. Nwn 2 derimot var engasjerende fra første stund og jeg har ikke hatt det så morro med et rpg spill siden Baldur's Gate 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke at så mangen er misfornøyd med nwn2, men det viser vel bare hvor forskjellig smak folk har :)

Jeg har prøvd å spille nwn 1 flere ganger, men klarer ikke å få meg til å like det. Nwn 2 derimot var engasjerende fra første stund og jeg har ikke hatt det så morro med et rpg spill siden Baldur's Gate 2.

8887610[/snapback]

jeg VIL så gjerne like NwN2 men det er uspillbart for meg... og en haug andre folk.

Skrevet
Fungerer bra for meg. Bare patchet det fra første stund og det funket fint.

8913091[/snapback]

Samme her. Kjøpte det på release dagen og lastet ned første patch som var tilgjengelig samme dagen. Begynte å spille det og patchet etterhvert som nye patches ble tilgjengelig. Kom igjennom det uten noe form for problemer eller bugs.

Skrevet (endret)

Ja de eneste problemene jeg har støtt på som jeg kan huske er noen bugs i Toolset.

Husker en irriterende men litt morsom bug hvor uansett hvilket hodeplagg/hjelm du satte på en NPC så endte det alltid opp som en "Fluffy hat"..hehe!

Men det var bare i Toolset og moduler du lagde med Toolset før en patch kom og fiksa det. Det var faktisk en bug som ble til etter en annen patch. Bugs er noe herk som uventet kan dukke opp hvor som helst. Så det er ikke på plass og kjefte for my på Obsidian da det vil alltid være bugs. Greia er at ikke nødvendigvis alle blir utsatt for de samme og det er sjanseløst og finne alle bugs før utslippelse av spillet.

Bugs kan ligge i "dvale" til en vakker dag da det hopper opp og sier "Bø!" som et Troll i eske.

Endret av RougeAlien
Skrevet

Har problemer med lav FPS og slike ting i NWN2. Dårlig optimalisert, men jeg skrur av skyggene så glir spillet fint som pokker.

Og å blande Fighter med Warlock er nok ikke det smarteste man gjør.

Uansett, syns NWN2 var et bra spill, muligens fordi jeg ikke hadd blitt hypet i det hele tatt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...