Gå til innhold

Elkjøp, mobil, garanti.. huff - hjelp?


Anbefalte innlegg

Det blir nok ny telefon ja.. Men blir hverken elkjøp eller netcom som får pengene mine denne gang. (netcom skal hvertfall ikke få de direkte :p)

8892657[/snapback]

 

Hva i alle dager er det du mener Elkjøp har gjort feil? Det er ikke de som ikke godtar reklamasjonen din, det er et uavhengig serviceverksted som skal bestemme det. Elkjøp hadde jo ikke tapt en krone om telefonen din ble dekket av garantien, så de gjør alt de kan for å få telefonen dekket, de vil jo gjerne beholde deg som kunde.

8892792[/snapback]

 

Sa ikke at de hadde gjort noe feil. Men liker ikke kundesystemet. Trekke lapper. (minner meg kanskje for mye om posten :hmm: ) Men det er kanskje ikke så gale. Men har uansett bestemt meg for ikke å handle der mer en "nødvendig"

 

Det er ingen andre å skylde på utenom mobilen og meg.

8892657[/snapback]

Og slik du beskriver situasjonen, ville jeg skyldt på mobilen. Du kan i hvert fall ta kontakt med forbrukerrådet og få en mening derifra.

8892941[/snapback]

 

hmm.. takk for tipset, skal vurdere saken.

 

Under tung jobbing i fuktig vær kan det nok fort bli temmelig klamt og vått under regntøyet, og det er neppe normal bruk. Akkurat som å pisse i buksa for å holde varmen med telefonen i lomma neppe er det.

8893835[/snapback]

 

Akkurat som å pisse i buksa ja.

Der har du samme situvasjon gitt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sa ikke at de hadde gjort noe feil. Men liker ikke kundesystemet. Trekke lapper. (minner meg kanskje for mye om posten :hmm: ) Men det er kanskje ikke så gale. Men har uansett bestemt meg for ikke å handle der mer en "nødvendig"

8897454[/snapback]

 

Ville du heller hatt et system der alle sloss om å komme først i køen? Det går ikke fortere uten kølapp, og kølapp gjør ting rettferdig.

Lenke til kommentar

Jeg handler minst mulig på elkjøp. liker dem rett og slett ikke. ofte når jeg er der og skal kjøpe no og jeg ikke helt hva jeg skal ha så sier f.eks "den så litt fin ut, kanskje den er no?" men da får jeg som regel svaret"Nei, men denne er jo mye bedre og har blablablabla" så viser de meg enn vare som enten er mye eldere eller mye dyrere.

 

men kølapp systemet er kjekt å ha så kan du gå og se på andre varer i butikken mens du venter på at det skal bli din tur.

 

Handler mest på komplett.no jeg nå :) billig og enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...