Gå til innhold

Plassering av Xbox 360 Wireless Racing Wheel


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Vurderer sterk å kjøpe Xbox 360 nå pga de to flotte bilspillene Forza 2 og DiRT. Det jeg lurer på er hvordan Xbox 360 Wireless Racing Wheel er i bruk. Jeg har litt plassmangel i hybelen, så det blir på en måte å bruke senga som sofa og sitte med ratt i fanget eller sitte i kontorstolen med ratt i fanget. Ville det fungere bra eller er jeg avhengig av å feste rattet til et bord?

 

Hadde vært supert om noen kunne tatt bilder av rattet (og pedal) i bruk. Gjerne med mobilkamera om nødvendig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er stor fordel å få rattet festet. Nesten et must. Men når det er sagt så skal det nevnes at løsningen for å ha det på fanget er bedre på dette rattet enn på noen andre jeg har sett.

 

Og forresten, minst like viktig (for meg) er å få satt pedalene opp mot noe så de ikke flyr i vei når jeg blir litt ivrig med foten.

Lenke til kommentar

Ikke for å drive reklame, men Epert har en tilbudspakke med Forza2 og rattet med PGR3 til 1399. Kjøpte pakken, og er veldig fordnøyd med alt. Idag fikk jeg lånt meg Solberg-stol av en kompis (han pusser opp og er på flyttefot, så får låne det en stund - og så er det jo sommer og sol, da...), så nå blir det moro i heimen - med saftig lydanlegg med SVS sub og projektor på 92" lerret i tillegg blir det tøft... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...