Gå til innhold

Oppsett av stille kontorpc :

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere om dette oppsettet? Poenget er å bygge en musestille "kontorpc", som i all hovedsak skal brukes til surfing, musikk, og kanskje litt spilling også, selv om grafikkkortet ikke er av det kraftigste. Har ikke planer om å overklokke.

Noe som bør endres? Er rammen grei nok, eller er det noe å hente ved å oppgradere den? Hva vil jeg kunne tjene på å kjøpe et dyrere hovedkort?

Harddisker og skjerm har jeg fra før.

Handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23331

Endret av DonTomaso
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har glemt å gjøre handlevogenen tilgjengelig for andre.

PS. Har du vurdert en ferdigbygd maskin? Jeg har solgt et par av DENNE, og den er tilnærmet lydløs!

Endret av HilRam
Skrevet (endret)

sannphire anbefaler 450w til x1950pro btw , eller 28amp eller hva det :S ,,

ellers så det drit bra ut , kanskje satse på en tagan 480 easycon , har den selv og er max fornøyd !

stille , kraftfull , kvalitets inntrykk uten like , alt virker gjennomført, og 3 års garanti.

og hilram, det er en stor ytelsesforskjell mellom de maskinene , tror ikke du får samme spekken og mulighetene , ferdigbygd

Endret av Nokia_dell
Skrevet
og hilram, det er en stor ytelsesforskjell mellom de maskinene , tror ikke du får samme spekken og mulighetene , ferdigbygd

8862739[/snapback]

Enig. Det er bare det at tråden heter "Stille kontor-PC" !!

Egentlig tror jeg navnet på denne tråden burde endres til "multimedia/spillmaskin som skal stå i stuen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...