fordcossie Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en vindskjerm til min plancraft sabre? vet ikke helt hvilken modell dette er, så jeg legger med et bilde. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Nice båt, men jeg er ikke helt sikker på vindskjerm til den. Hvor bor du? Her i Bergen tror jeg det er noe som heter Pleksiglass elns.. en butikk.. de har helt sikkert kanskje butikken finnes andre steder enn i Bergen også? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=+vindskjerm Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor har du denne til salgs på finn.no? Hvis du har kjøpt den og skulle ha ny vindskjerm hvor mye skal du ha for den som sitter på nå? Lenke til kommentar
fordcossie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 det er bare et bilde jeg fant på nett, men jeg har en likedan båt Lenke til kommentar
fordcossie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 den som står på min gåt er helt knust Lenke til kommentar
yorgoz Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Du må ikke bruke plexiglass da dette ikke tåler så mye vær og vind.da er det best og bruke lexan dette går ikke så lett i stykker og koster ikke så mye mer en plexiglass..sammtidig hvis du skal skrue i det så sprekker plexiglasset mye lettere enn lexan..jeg laga nettopp min i lexan Lenke til kommentar
yorgoz Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Du må ikke bruke plexiglass da dette ikke tåler så mye vær og vind.da er det best og bruke lexan dette går ikke så lett i stykker og koster ikke så mye mer en plexiglass..sammtidig hvis du skal skrue i det så sprekker plexiglasset mye lettere enn lexan..jeg laga nettopp min i lexan Lenke til kommentar
fordcossie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 fikk bestilt orginal vindskjerm ifra england Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 De setene var også fete står de rett på gulvet eller er det et slags stativ under? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2017 Bunp, skaffet meg nettopp maken båt jeg dro hjem fra Porsgrunn igår, motoren jeg skulle ha, men vurderer å fikse båt litt før jeg selger. Vet andre om steder å få tak i vindskjerm til en Plncraft Sabre 17? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2017 Bumå, skaffet meg nettopp maken båt jeg dro hjem fra Porsgrunn igår, motoren jeg skulle ha, men vurderer å fikse båt litt før jeg selger. Trenger også fenderlist, da den som er på har talt sine dager.. Vet andre om steder å få tak i vindskjerm til en Plncraft Sabre 17? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå