Gå til innhold

Ditt største oops-øyeblikk i et spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I diablo 2 hardcore ladder hadde jeg funnet en Ber rune, denne runen er EKSTREMT skjelden, og alle andre Ber runes er duped. Folk gratulerte meg og 1 time etterpå fant jeg et skjold med en socket. La skjoldet i backpacken, og så flyttet jeg rundt på items, gjett hva som skjedde.

Gogo, fortell om deres største "oops" øyeblikk i et spill.

Edit: Dette hendte for 4-5 uker siden.

post-105689-1181835350_thumb.jpg

Endret av Bruktbilen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spilte et av mine yndlingsspill, Fahrenheit (adventure) hvor jeg plutselig forsnakket meg under en samtale med en politibetjent.

Samtalesystemet i spillet er nemlig bygget opp slik at du velger hvordan type svar du vil svare, og du har tidsfrist. I dette tilfellet var da spørsmålet "Hvor var du da mordet var begått". Jeg visste at betjenten ville overse meg hvis jeg løy, men i øyeblikkets panikk av å bli intervjuet ploppet jeg ut med "Truth". Skal tro jeg skvatt godt der ja, etter jeg oppdaget tabben! Load Game takk :)

Endret av Blib
Skrevet (endret)

For det første er ikke 30g så veldig mye, for det andre gjorde jeg noe lignende når jeg spilte. Men det var ikke akkurat en tabbe, jeg så en 41 Dreanei Shaman som ikke hadde nok penger til mount så jeg tradet 100g så han fikk kjøpt seg mount :p Syntes veldig synd på han der han gikk :innocent:

Endret av Markusll
Skrevet
For det første er ikke 30g så veldig mye, for det andre gjorde jeg noe lignende når jeg spilte. Men det var ikke akkurat en tabbe, jeg så en 41 Dreanei Shaman som ikke hadde nok penger til mount så jeg tradet 100g så han fikk kjøpt seg mount :p Syntes veldig synd på han der han gikk :innocent:

8892205[/snapback]

30 g er mye for en lvl 20....

Skrevet

Som du ser har skjoldet en rune festet til seg, den kan ikke fjernes og da er jo runen tapt på et skjold han helt sikkert ikke trenger :p

Skrevet

lot søstra mi prøve pokemon Gold.

så lagret hun spillet på den eneste save filen som er tilgjengelig.

60 timer down the drain :p (arguably down the drain uansett men det er en annen diskusjon:P)

Skrevet

Jah, vådeskudd skjer titt og ofte i spill gitt. Man ser på den datakontrollerte makkeren sin og hører hva han har å si, og vips så er hodet hans borte.

Skrevet

Jeg byttet en eller annen god pokémon med en venn av. Eller han skulle passe på den av en eller annen grunn. Neste dag kom han og sa at broren hadde lagret over spillet hans.

Da så jeg omtrent slik ut :ohmy:

Skrevet
lot søstra mi prøve pokemon Gold.

så lagret hun spillet på den eneste save filen som er tilgjengelig.

60 timer down the drain :p (arguably down the drain uansett men det er en annen diskusjon:P)

8894268[/snapback]

Dette skjedde til meg også, en kamerat av meg skulle prøve spillet og jeg fortalte han en million ganger at han ikke skulle lagre, han sa han hadde fått det med seg og etter 30 min kom han tilbake å sa smilende: "Du jeg er ferdig med spillet. Foresten så lagret jeg" :cry: Jeg ble ganske irritert og det komiske er at han ikke skjønte hvorfor! :ohmy:

Skrevet
Blackdragons var rimelig heftigt ja!

Gode gamle dager ... :)

8945688[/snapback]

Og det at det var din største oops var?

Kom igjen nå, vi må holde liv i tråden!

Skrevet

Spilte Half-life i går, jeg spilte L E N G E. Helt til der man skal gå oppover en fjellside (veldig bratt!) der falt jeg ned fordi jeg snudde meg for å ta opp vifta som stod på gulvet bak meg (jeg bare gikk rett fram og ned stupet) der loader den din siste save uansett om du har koder eller ikke (brukte koder for å se hvor langt jeg gadd å komme i hl på en dag) og siden det gikk ganske for så hadde jeg ikke savet en gang :ermm: så da kom jeg tilbake til da i hente HEV suiten til Freeman

Og jeg har også klart og dismiss 30 Gold dragons (ja det er gold dragons, men det tar til å få tak i det også ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...