Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg fortelle, eller ikke?


Anbefalte innlegg

Vel, saken er slik at jeg har klart å forelske meg i en 3 år eldre gutt. Vi ble kjent ved at vi synger i samme kor. Har vel kjent han i to år, nå. Men det er kún det siste halvåret at jeg har vært forelsket i han.

Nå i det siste har vi blitt ganske godt kjent, og har blitt gode venner. Snakker en del sammen. Men han er ferdig med videregående nå, og skal flytte langt pokker i voll vekk for å gå på folkehøgskole. Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å se han igjen..

Så fram til poenget med denne tråden; skal jeg fortelle han hva jeg føler, eller skal jeg la det være og håpe på at jeg "glemmer" han nå som jeg aldri kommer til å se han igjen? De få vennene mine som veit om det, mener at jeg skal fortelle han det, mens jeg selv ikke aner hva jeg skal. Jeg er redd for at alt skal gå galt, siden det er det som har skjedd før når jeg har fortalt vedkommende jeg har likt at jeg faktisk er forelsket.

Jeg er ganske sikker på at han ikke liker meg mer en som venn, fikk i dag bekrefta av ei felles venninne at han er betatt av ei jente, men ikke hvem..

 

Så.. hva synes dere?

Jeg er meget fortvilet her jeg sitter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tror at du aldri kommer til å se fyren igjen, hvorfor ikke si det? Ingen grunn til å holde på slikt :)

 

 

MEN..Er det slik at du lurer på hvordan han vil ta det også? Da blir det plutselig en annen sak.. Du får egentlig fortelle litt mer rundt det. For å få hele perspektivet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den jenta han er betatt av er jo selvsagt deg... han vet hu er vennina di, derfor sier han det til hu... gutter er feige, så du burde ta hoppe fart...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Men da ville vel venninna våres sagt at det var meg han var betatt av?

8855719[/snapback]

 

ikke nødvendigvis... men hu hadde nok sagt det hvis det ikke var det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Men da ville vel venninna våres sagt at det var meg han var betatt av?

8855719[/snapback]

 

ikke nødvendigvis... men hu hadde nok sagt det hvis det ikke var det...

8855739[/snapback]

Uff, okey..

8855763[/snapback]

 

prøv og snus litt rundt ham, du burde plukke opp div signaler, man merker om personen er intr, på den måten

Lenke til kommentar

Vel, hender vi sender meldinger i ny og ned. Snakker ofte sammen over messenger. Og her en dag så lagde han en nattasang (Vi driver begge mye med musikk) samtidig som vi snakka sammen, og da den var ferdig, så spilte han den inn og sendte den til meg. Tror den på en måte var til meg. Og på korøvelsene tar jeg han ofte i å se på meg, men det er jo fordi jeg konstant ser på han... Men han smiler når det skjer, da.

Men jeg er så usikker...

Lenke til kommentar
lukte kjærlighet i luften det der ja... kom igjen, go for it! hvis det ikke går kan du komme tilbake hit og kjefte på meg...

8855900[/snapback]

Haha, okey. Det skal jeg huske. Uff, får se om jeg klarer å manne meg opp. Ville vel helst ha sagt det IRL, men det blir litt vanskelig nå. Menmen, jeg får se hva som skjer. Nå legger jeg meg.

 

Takk for alle svar!

God natt.

Lenke til kommentar
lukte kjærlighet i luften det der ja... kom igjen, go for it! hvis det ikke går kan du komme tilbake hit og kjefte på meg...

8855900[/snapback]

Haha, okey. Det skal jeg huske. Uff, får se om jeg klarer å manne meg opp. Ville vel helst ha sagt det IRL, men det blir litt vanskelig nå. Menmen, jeg får se hva som skjer. Nå legger jeg meg.

 

Takk for alle svar!

God natt.

8855936[/snapback]

Å si ting som det der over Messenger/SMS kan slå ut veldig feil, og jeg tørr og påstå at jeg synes det er like feigt som det er unødvendig. Tenk for deg livet som en ting som blir delt opp i to akkurat like store delere; "Ja" og "nei". "Nei" er en like stor del, som "ja" er det vel ikke ? Og begge deler er en del av livet - start living it. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...