Gå til innhold

CS eller BF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på hva du liker. Er ganske forskjellig.

I BF spillene kan du kjøre biler, tanks, fly, være medic, spille på servere med opptil 64 spillere.

I CS er det små maps. Dessuten må du vente til runden er over før du kan respawne.

Har selv hatt mer moro med BF2 enn CS:S, men anbefaler deg å prøve begge selv.

Ikke glem at BF2 har massevis av mods også(bla.a project reality som er en knallbra mod)

Skrevet

Alt kommer an på hva du liker.

BF2 er lett og sette seg inn i, du kan fort få mange kills osv og du kan være ganske mange forskjellige typer "soldater" Samtidig er det alltid kult at man har stats på en egen side man kan se :)

CS er et utrolig bra spill. Det er veldig enkelt å sette seg inn i, men vanskelig å spille. Å spille på nett krever endel trening, og man må spille endel for å få kills. Du har ikke mye å velge mellom av folk, bare våpen.

Mitt tips er å låne en konto av hver av spillene og se hva du liker best. Begge to er kjempe gode spill som er verdt å prøve.

Skrevet

Som Battlefield 2 spiller(spillt det i 2 år snart) vil jeg si at du burde kjøpe CSS(spillt det 3 timer totalt) :)

CSS har ikke sinnsykt random deviation eller skjeve hitbokser! CSS FTW i denne saken :)

Skrevet
Som Battlefield 2 spiller(spillt det i 2 år snart) vil jeg si at du burde kjøpe CSS(spillt det 3 timer totalt) :)

CSS har ikke sinnsykt random deviation eller skjeve hitbokser! CSS FTW i denne saken  :)

8855340[/snapback]

aner jeg ett snev av ironi? :)

Skrevet (endret)

CSS har ikke sinnsykt random deviation eller skjeve hitbokser! CSS FTW i denne saken  :)

8855340[/snapback]

aner jeg ett snev av ironi? :)

8855381[/snapback]

For å si det sånn...

NEI! :)

Klarer du å telle alle kristiske bugs i bf2 på en hånd så har du mange fingre

Endret av MongoMan
Skrevet (endret)

Jeezez....

Stille et slikt spørsmål...Selv spiller jeg mest CS, men det er en smakssak. Battlefield falt ikke helt i smak pga store brett, ble litt "kaotisk", overpowered artillery og fly/helikopter (lenge siden jeg har spilt så vet ikke hva som har blitt tweaket på), også synes jeg teamplayet man kan få i CS overgår battlefield med mange hestehoder. I CS drar man mer nytte av reaksjonsevne og aim enn i battlefield. Også....EA har utgitt battlefield = bugs (var flust av det når jeg spilte).

Dett er nå min mening.

Men for all del, battlefield er et greit spill det. Prøv begge og gjør opp din egen mening.

Endret av stalker.
Skrevet (endret)
hvilken bugs da? nevn eksempler ;)

8855401[/snapback]

-Raketter som går gjennom folk og biler(dreper ikke noen).

-Random arty.

-Fallskjermhoppere knuser biler.

-Noen ganger får man dobbel eller trippel reload.

-Heli hakker konstant frem og tilbake noen ganger(umulig å sikte)

-Friendly folk har hostile skrift over hodet

+mm

Endret av MongoMan
Skrevet

Kan legge til tanks som plutselig "flyr oppi luften" etter å ha kjørt på en mine på buglista. Merkeligste jeg har sett, men har bare sett det skje den ene gangen. Fikk latterkick. Var i en clanmatch i en turnering med kommentatorer det skjedde også. :w00t:

Skrevet

Ingen vet om ET:qw blir bra, uansett prøv begge! BF er mer kjøretøy og kule stuff, cs er mer inf m.m. Dessuten, bf har den beste moden noensinne: Project Reality!!

Skrevet
Ingen vet om ET:qw blir bra, uansett prøv begge! BF er mer kjøretøy og kule stuff, cs er mer inf m.m. Dessuten, bf har den beste moden noensinne: Project Reality!!

8855654[/snapback]

Bare project reality alene er grunn nok til å kjøpe BF2 :)

Skrevet
hvilken bugs da? nevn eksempler ;)

8855401[/snapback]

-Raketter som går gjennom folk og biler(dreper ikke noen).

-Random arty.

-Fallskjermhoppere knuser biler.

-Noen ganger får man dobbel eller trippel reload.

-Heli hakker konstant frem og tilbake noen ganger(umulig å sikte)

-Friendly folk har hostile skrift over hodet

+mm

8855464[/snapback]

Dice er pro.

Uansett så ødlegger ingen av disse gameplay ettersom de forekommer sjeldent. Nummer 1,4,5 forårsakes trolig av server lag. Ikke at jeg skal komme og si at dice kan å kode, men småting som det der må man kunne klare å leve med. 2142 er ikke bedre, men gøy er det likevel.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Hva med "JA takk, begge deler" :) ?

Skrevet
Hva med "JA takk, begge deler" :) ?

8856980[/snapback]

Ja, helt enig. Selv spiller jeg begge spillene, men for det meste Cs:S , battlefield lagger så sykt på min pc..

Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...