atotlole Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hvilket av spillene er best? counter-strike eller battle field? + Noen som kan noen kule cs/bf bugs?
Lasse 90 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Kommer helt ann på hva du liker. Er ganske forskjellig. I BF spillene kan du kjøre biler, tanks, fly, være medic, spille på servere med opptil 64 spillere. I CS er det små maps. Dessuten må du vente til runden er over før du kan respawne. Har selv hatt mer moro med BF2 enn CS:S, men anbefaler deg å prøve begge selv. Ikke glem at BF2 har massevis av mods også(bla.a project reality som er en knallbra mod)
............... Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Alt kommer an på hva du liker. BF2 er lett og sette seg inn i, du kan fort få mange kills osv og du kan være ganske mange forskjellige typer "soldater" Samtidig er det alltid kult at man har stats på en egen side man kan se CS er et utrolig bra spill. Det er veldig enkelt å sette seg inn i, men vanskelig å spille. Å spille på nett krever endel trening, og man må spille endel for å få kills. Du har ikke mye å velge mellom av folk, bare våpen. Mitt tips er å låne en konto av hver av spillene og se hva du liker best. Begge to er kjempe gode spill som er verdt å prøve.
Blårens Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Som Battlefield 2 spiller(spillt det i 2 år snart) vil jeg si at du burde kjøpe CSS(spillt det 3 timer totalt) CSS har ikke sinnsykt random deviation eller skjeve hitbokser! CSS FTW i denne saken
-sparks- Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Som Battlefield 2 spiller(spillt det i 2 år snart) vil jeg si at du burde kjøpe CSS(spillt det 3 timer totalt) CSS har ikke sinnsykt random deviation eller skjeve hitbokser! CSS FTW i denne saken 8855340[/snapback] aner jeg ett snev av ironi?
Blårens Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Som Battlefield 2 spiller(spillt det i 2 år snart) vil jeg si at du burde kjøpe CSS(spillt det 3 timer totalt) CSS har ikke sinnsykt random deviation eller skjeve hitbokser! CSS FTW i denne saken 8855340[/snapback] aner jeg ett snev av ironi? 8855381[/snapback] For å si det sånn... NEI! Klarer du å telle alle kristiske bugs i bf2 på en hånd så har du mange fingre Endret 13. juni 2007 av MongoMan
stalker. Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeezez.... Stille et slikt spørsmål...Selv spiller jeg mest CS, men det er en smakssak. Battlefield falt ikke helt i smak pga store brett, ble litt "kaotisk", overpowered artillery og fly/helikopter (lenge siden jeg har spilt så vet ikke hva som har blitt tweaket på), også synes jeg teamplayet man kan få i CS overgår battlefield med mange hestehoder. I CS drar man mer nytte av reaksjonsevne og aim enn i battlefield. Også....EA har utgitt battlefield = bugs (var flust av det når jeg spilte). Dett er nå min mening. Men for all del, battlefield er et greit spill det. Prøv begge og gjør opp din egen mening. Endret 13. juni 2007 av stalker.
Blårens Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) hvilken bugs da? nevn eksempler 8855401[/snapback] -Raketter som går gjennom folk og biler(dreper ikke noen). -Random arty. -Fallskjermhoppere knuser biler. -Noen ganger får man dobbel eller trippel reload. -Heli hakker konstant frem og tilbake noen ganger(umulig å sikte) -Friendly folk har hostile skrift over hodet +mm Endret 13. juni 2007 av MongoMan
stalker. Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Kan legge til tanks som plutselig "flyr oppi luften" etter å ha kjørt på en mine på buglista. Merkeligste jeg har sett, men har bare sett det skje den ene gangen. Fikk latterkick. Var i en clanmatch i en turnering med kommentatorer det skjedde også.
Blårens Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Kjøp CSS! Hvis du vil ha spill med vehicles så venter du til ET:QW og prøver det. Bf er alt for trasig
Filamu Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Ingen vet om ET:qw blir bra, uansett prøv begge! BF er mer kjøretøy og kule stuff, cs er mer inf m.m. Dessuten, bf har den beste moden noensinne: Project Reality!!
Lasse 90 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Ingen vet om ET:qw blir bra, uansett prøv begge! BF er mer kjøretøy og kule stuff, cs er mer inf m.m. Dessuten, bf har den beste moden noensinne: Project Reality!! 8855654[/snapback] Bare project reality alene er grunn nok til å kjøpe BF2
Zappy Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 hvilken bugs da? nevn eksempler 8855401[/snapback] -Raketter som går gjennom folk og biler(dreper ikke noen). -Random arty. -Fallskjermhoppere knuser biler. -Noen ganger får man dobbel eller trippel reload. -Heli hakker konstant frem og tilbake noen ganger(umulig å sikte) -Friendly folk har hostile skrift over hodet +mm 8855464[/snapback] Dice er pro. Uansett så ødlegger ingen av disse gameplay ettersom de forekommer sjeldent. Nummer 1,4,5 forårsakes trolig av server lag. Ikke at jeg skal komme og si at dice kan å kode, men småting som det der må man kunne klare å leve med. 2142 er ikke bedre, men gøy er det likevel.
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 BF2 ftw! Det nye BF som kommer, ser ogsa bra ut. Men for all del, skipp 2142.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Hva med "JA takk, begge deler" ?
Krom-stag Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Hva med "JA takk, begge deler" ? 8856980[/snapback] Ja, helt enig. Selv spiller jeg begge spillene, men for det meste Cs:S , battlefield lagger så sykt på min pc..
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå