Gå til innhold

Er brød pupper eller penis?


AllanPallan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens "penisfolket" stort sett ikke har oppgitt noen fødselsdato, hvilket kan tyde på at vi er eldre og mer forsiktige med å gi personlige opplysninger på nett.

8883968[/snapback]

Nå er mitt inntrykk på dette (og flere fora) at de fleste yngre og/eller uerfarne forumbrukerne ikke har fødselsdato i profilen sin. Tror ikke det har noe med at det er eldre som er mer forsiktige med å gi personlige opplysninger på nett. Men hvorfor drar du dette inn i diskusjonen?

8885898[/snapback]

Hvorfor jeg dro det inn i diskusjonen burde vel framgå forholdsvis tydelig av det jeg skrev. Hvis du ikke fikk det med deg, var altså poenget å forsøke å finne ut om teorien om det var generasjosnforskjeller på bruken av betegnelsen "brød" hadde noe for seg, men det viste seg vanskelig, da de som brukte brød om penis, stort sett ikke hadde oppgitt noen alder i profilen sin. Derfor tillot jeg meg å komme med en teori om hvorfor de ikke hadde gjort det, og som samtidig (hvis den stemte) bekreftet teorien om at de var eldre enn dem som bruker brød om pupper.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Personlig synes jeg at man ikke skal tulle med mat, å kalle ekle kjønnsorganer får brød og sopp synes jeg ikke noe om!

 

Jeg får en rekke ekle asosiasjoner ved å tenke på d, spar meg for denne ekle diskusjonen.

 

Når det gjelder det kvinnelige kjønnsorganet foretrekker jeg å kalle det for kosenavn som: Stanghålle, Nypa, Luka, Poskeslosken osv. Altså navn som umulig kan assosieres med mat!

 

Jeg har også en kompis som kaller det for CHP, men det er en helt annen historie...

 

 

Hans Jørgen Tangen - Stolt motstander av å kalle kjønnsorganer for noe som har med mat å gjøre!

Lenke til kommentar
Støtter early_end fullt ut her. Har så langt kun hørt brød brukt om den mannlige stolthet, men morgenbrød er ukjent i min omgangskrets, og jeg vet derfor ikke om det er et positivt eller negativt begrep. Om de kvinnelige attributter har man hørt mye rart, som f.eks. mugger, men altså aldri brød. Skal de først omtales som bakverk, ville jeg vel valgt rundstykker framfor brød.

Enig.

Brød, stake, skaft, andre avlange former: kan brukes om penis.

meloner, druer, ballonger, puter, andre tilnærmet runde former: kan brukes om pupper.

Det er logisk

Druer? Da er det vel snakk om en jente med MEGET små bryster? Hadde jeg hørt at jeg hadde "druer" hadde jeg nok blitt ganske fornærmet ;)

Lenke til kommentar
Som tidligere nevnt tror jeg det er generasjonsforskjeller som gjør seg gjeldende. Dessverre oppgir jo ikke folk alderen sin i disse innleggene, men opptil flere av dem som mener brød brukes om pupper, sier at de går på skole, følgelig er de unge. Undertegnede er forlengst ferdig med skolen og har kun hørt det brukt om peniser.

 

Jeg er godt over 30. For meg har "Store brød" alltid betyd store pupper. Har faktisk aldri hørt penis bli omtalt som brød.

 

Det er kanskje en dialektsak?

Lenke til kommentar

Kanskje vi til og med kan strekke det så langt som å kalle det en sosialektsak? Nei, for meg vil nok brød aldri bli assosiert med bryster. Ikke det at jeg velger å assosiere det med penis heller, men jeg tror jeg ville gjort det hvis jeg først skulle begynne å trekke linjer.

 

Kanskje det er kontekstsensitivt?

 

Brød = 73h 4ll/\/\|67hy c0c|< :)

 

 

Kudos for den mest tullete tråden på forumet på en lang, lang stund, forresten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...