Gå til innhold

Colin McRae: DiRT utsettes (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var vel ikke akkurat verdens beste nyheter.

Lurer på om det er en eller annen snøsokk som fant ut at de hadde glemt å oversette manualen til Nordiske språk.

Noe tilsvarende skjedde rett før launch av Commandos 2.

Får kose meg med Fortza 2 så lenge

Skrevet

Tråkig :( Dette er et av få spill jeg virkelig ser fram til i nærmeste framtid. Vurderer nesten å gå til innkjøp av ny cpu og skjermkort hovedsaklig pga dette spillet, eller en 360 :hmm:

Skrevet (endret)
Tråkig  :(  Dette er et av få spill jeg virkelig ser fram til i nærmeste framtid. Vurderer nesten å gå til innkjøp av ny cpu og skjermkort hovedsaklig pga dette spillet, eller en 360  :hmm:

8856702[/snapback]

Hehe, same her ;) Tenker på å kjøpe ATI Radeon HD 2900 XT kortet. Noen som har erfaringer med det kortet? Er det bra?

Endret av mortenandre
Skrevet
Tråkig  :(  Dette er et av få spill jeg virkelig ser fram til i nærmeste framtid. Vurderer nesten å gå til innkjøp av ny cpu og skjermkort hovedsaklig pga dette spillet, eller en 360  :hmm:

8856702[/snapback]

Hehe, same her ;) Tenker på å kjøpe ATI Radeon HD 2900 XT kortet. Noen som har erfaringer med det kortet? Er det bra?

8869310[/snapback]

Får svare meg selv:)

Dro på Carl Berner, pekte på avisa og sa " gimme gimme gimme"

Og jeg fikk:) Dæven jeg gleder meg.

Skrevet
Dette gjelder vel bare PC-versjonen? 360-versjonen fåes nemlig kjøpt på mange Elkjøp og Lefdal butikker.

8900345[/snapback]

Den offisielle utgivelsesdatoen ble flyttet for både Xbox 360- og PC-versjonen. Noen butikker har fått inn spillet på lager tidligere, og selger det, men 21. juni er fremdeles den nye offisielle lanseringsdatoen i Norge.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...