Gå til innhold

hvem gleder seg til 2 worlds?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den anmeldelsen går på PC-versjonen, som alt er ute i Tyskland. Er en stund siden den dukket opp, så vi satser/håper at 360-versjonen får en sårt trengt makeover ;)

8852177[/snapback]

Joda, jeg er klar over det. Men med alle de bugsene og den dårlige spillmekanikken som blir beskrevet i den anmeldelsen så tviler jeg sterkt på at alt vil være fikset til 360-versjonen. Mye av dette er også sikkert grunnen til at spillet ble utsatt på ubestemt tid til 360.

Lenke til kommentar
Gleder meg også noe helt inni helvete til Two Worlds.

Enig. Klarer nesten ikke vente!

 

Og til det derre med rar fysikk og buggete greier... jeg liker å tro at det er en grunn til at det kommer senere til Xbox 360, og det er at de fikser på det til 360 og får det til og kjøre så smooth som mulig på den.

Sålenge det har bedre grafikk som på de "Low-Profile PC Screenshotsene" som det er linket til, og kjører dem likt eller bedre enn Oblivion så er jeg fornøyd.

 

Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om grafikken i RPG spill, men etter Oblivion så ligger lista høyt for utviklerne.

Men heldigvis trenger man ikke gjevne 60 FPS i RPG, der er det greit med enkelt drops ned mot 25 FPS synes jeg. Så lenge det ikke blir for ofte.

 

Og det med "flygende" døde fiender... det blir nok fikset ;)

Lenke til kommentar
Han har sett på de dårlige videoene som ligge ute... som er av en elendig PC versjon som ble sluppet for tidlig  :roll:

 

Oblivion klone? Det er vel som å kalle Age of Conan en WOW klone!

8852265[/snapback]

Jaja. Men fordi en TIDLIG PC-versjon hakker, er det ikke dermed sagt at X360-versjonen hakker :ph34r:

Lenke til kommentar
Når PC-versjonen hakker, blir det et skudd i blinde å gå ut ifra at 360-versjonen ikke skal gjøre det synes nå jeg da.

Derfor de har utsatt den på ukjent tid. Og det er allerede ute patcher som har fikser veldig mye av det.

Og dersom du ser på videoene, er det utrolig mange modeller o.l. som ser ut som om de er rett og slett stjålet fra Oblivion.

Jeg kan ikke si at jeg ser noen som er "stjålet" fra Oblivion?

And I would know, I have played Oblivion ALOT!

Lenke til kommentar

Skal ikke si noe imot deg, men v i ser tydeligvis veldig forskjellige ting :)

 

Denne videoen er bare ett av mange eksempler, men det er ihvertfall tidvis umulig for meg å se at dette ikke er fra Oblivion. Bortsett fra når man ser animasjonene til din egen karakter når han løper - da ser det ut som et oppussa Morrowind :p
Lenke til kommentar
Denne videoen er bare ett av mange eksempler, men det er ihvertfall tidvis umulig for meg å se at dette ikke er fra Oblivion.

 

Bortsett fra når man ser animasjonene til din egen karakter når han løper - da ser det ut som et oppussa Morrowind :p

Det minner om Oblivion kanskje, ja det gjør det.

Men jeg ville ikke akkurat si at mange modeller osv er "stjålet" ut av Oblivion, langt derifra.

jeg vil faktisk si at dette har blitt inspirert av Oblivion, noe som man ser i det første rommet i den videoen, med lignende lyssetting.

Men de har sine egne modeller osv, som i mine øyne ser bedre ut enn i Oblivion/ de har sin egen stil.

 

Animasjonene ser ikke spesielt polerte ut, men det er vel egentlig bagateller... hvilket RPG var det som sist hadde flytende animasjoner?

 

Min konklusjon: Ja, de er inspirert av Oblivion, naturlig nok. Alt har inspirasjon fra noe.

Men, de har også funnet sin egen stil og fulgt den, noe som skiller den ganske bra ut fra Oblivion.

Jeg ser ingen modeller som er "stjålet" ut av Oblivion.

 

Men dette er jo forskjellig fra person til person og hva han/hun synes er bra eller ikke bra.

Lenke til kommentar
Den merkelige ninja-style fektinga ødelegge spillet for meg. Ser heilt ubeskrivelig idiotisk ut.

Enig det ser litt dumt ut, spesielt hvis du vil spille som en barsk barbar eller noe... Ingen Barske Barbarer svinger seg som en ballerina :ermm:

 

Og en ting til... hvorfor har ikke alle skapningene "fysikk drevne lik"?

Mener da at hvorfor er det ikke Ragdoll effekt på alt som dør? Ser ut som at noen har en spesiell posisjon de lander i når de dør..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...