Joachricar Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Hei. Nettopp kjøpt wow og skulle finne meg en server, men finner ikke de europeiske? Kun US og oseanic. Noen som vet hva som er gale? Takker for svar
Fuzoya Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 hei , om du sjekker i wowmappa di så er det en tesktfil som heter realmlist.wtf om du sjekker hva som står der så skal det stå "set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com " under hverandre om jeg ikke tar helt feil prøv å logg på etter dette du , men for sikkerhets skyld , copy paste det som sto der fra før av og legg et sikkert sted tilfelle noe skulle klikke
John Keats Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) hei , om du sjekker i wowmappa di så er det en tesktfil som heter realmlist.wtf om du sjekker hva som står der så skal det stå "set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com " under hverandre om jeg ikke tar helt feil prøv å logg på etter dette du , men for sikkerhets skyld , copy paste det som sto der fra før av og legg et sikkert sted tilfelle noe skulle klikke 8847133[/snapback] Funker ikke, han har US-account. Måttet vel uansett ha forandret realmlist til noe annet. "set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com set patchlist us.version.worldofwarcraft.com " tror jeg det blir Endret 12. juni 2007 av Smeagoldfish
Joachricar Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Funket nok ikke det der nei Sykt at det skal finnes flere versjoner Sendte en mail til blizzard for å se om de kan skifte det men har hørt at det ikke pleier å funke
knux Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 haha, om du har kjøpt U.S. versjon her i norge fra butikk, er det ripoff
Joachricar Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Hehe, nei kjøpte det på worldofwarcraft.com. Visste ikke engang at det fantes europeisk versjon
Bjonski Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hehe, nei kjøpte det på worldofwarcraft.com. Visste ikke engang at det fantes europeisk versjon 8849754[/snapback] Skulle nok kjøpt det fra WoW-Europe.com
Minus Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hvis jeg var deg, ville jeg sendt en e-post til Blizzard og spør om det er mulighet for å bytte. Selv om det ikke er sikkert de gjør det, er det i alle fall verdt et forsøk. Lykke til!
Joachricar Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Jeg gjorde det. Fikk mail tilbake om at de Europeiske "avdelingen" kanskje kunne gjøre noe. Så da ringte jeg til de men de kunne ikke
Bjonski Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jeg gjorde det. Fikk mail tilbake om at de Europeiske "avdelingen" kanskje kunne gjøre noe. Så da ringte jeg til de men de kunne ikke 8851117[/snapback] Send en mail tilbake til den europeiske avdelingen. KREV å få overført accounten (eventuelt slettet den amerikanske og opprettet en europeisk). Du har trossalt betalt for spillet.
Xeenon_ Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Eneste forskjellen er jo at du får patchen en dag tidligere, så hvis du ikke har kjøpt for å spille med venner er det jo rivende likegyldig hvilken versjon du har.
Fuzoya Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Funker ikke, han har US-account. 8847236[/snapback] trodde ikke det var noe forskjell jeg , trodde man bare fiksa det når man laga accounten jeg , hm ja da så. men å spille på amerikanske servere er vel ikke det man foretrekker med tanke på ping vel?
Xeenon_ Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Det er såpass liten forskjell at det omtrent ikke vil merkes. Har selv spilt på europeiske servere i USA, og det merkes ikke engang at det ligger et hav imellom.
John Keats Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Problemene kommer når du skal begynne å raide :>
Xeenon_ Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Bare fordi du da eventuelt må være oppe til seks om morgenen. :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå