Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Limp Biscuit - Ronkering på kjeks


Anbefalte innlegg

Vi har alle hørt om leken hvor en gjeng gutter står i en sirkel og prøver for harde livet å komme på en kjeks. Den stakkars sistkommende gutten må så spise kjeksen.

 

Dette noe bisarre tidsfordrivet går under navnet Limp Biscuit eller Soggy Biscuit (kilde). Nå vet vi iallefall hemmeligheten bak bandet Limp Bizkit...

 

Men er det noen som virkelig har prøvd dette? Er det noe dere regelmessig pleier å gjøre på fritiden? Har dere noe annet å si om kjeksleken?

 

Diskutér!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har vel kjennskap til denne "leken", men jeg har til dags dato (heldigvis?) ingen venner som har innrømmet at de har deltatt i dette

 

Det er kanskje naturlig at du nå tenker "d'oh! Hvem er det som gidder å INNRØMME det'a??"

 

Da spør jeg: Hvem er dum nok til å GJØRE det og hvorfor skal de ikke da like enkelt innrømme det også? ;D

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri hørt om denne leken før, men fy faen som jeg ler når jeg ser for meg alle vennene mine som står rundt en kjeks og runker for harde livet.

 

 

Hahahahah! :!:

 

 

Nei men seriøst, hvorfor i helvette vil noen gjøre det ? Hvem er det som synes det er morsomt å stå sammen med andre gutter og nappe løk for harde livet ?

 

Bare tanken på å spise den kjeksa ville vært nok for meg, hadde tapt som bare faen.

Lenke til kommentar
Nei men seriøst, hvorfor i helvette vil noen gjøre det ?

8843489[/snapback]

 

Godt poeng.. er jo ikke som om det er noe å VINNE der - er jo ikke noe annet enn "kult" å se en annen måtte spise en noe ekkel kjeks..

 

Ser på en måte for meg at dette er en lek for de noe yngre og utforskende eller de som tviler litt på sin egen legning og/eller er homofile

Lenke til kommentar
Vi har alle hørt om leken hvor en gjeng gutter står i en sirkel og prøver for harde livet å komme på en kjeks. Den stakkars sistkommende gutten må så spise kjeksen.

 

Dette noe bisarre tidsfordrivet går under navnet Limp Biscuit eller Soggy Biscuit (kilde). Nå vet vi iallefall hemmeligheten bak bandet Limp Bizkit...

 

Men er det noen som virkelig har prøvd dette? Er det noe dere regelmessig pleier å gjøre på fritiden? Har dere noe annet å si om kjeksleken?

 

Diskutér!

8843422[/snapback]

 

Det er mulig det er forskjellige versjoner av leken, men der jeg er fra kalles den Maria Kjeks Leken, og det er den som ikke treffer som må spise kjeksen. Treffer alle går det til run(d/k)e nr 2 :p

 

Leken skal vistnok ha blitt utført på den lokale pizzaresturanten her jeg er fra, men om jeg tror på det er en annen sak...

 

Edit: Etter stengetid that is...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Det er mulig det er forskjellige versjoner av leken, men der jeg er fra kalles den Maria Kjeks Leken [..]

8843535[/snapback]

 

 

Det er også litt forskjellige varianter av om man får hjelpe[hindre?]midler også - f.eks at du får bruke èt bilde / èn side av Allers eller annet kjerring(les: KONE)blad som "motivasjon" ;D

Lenke til kommentar
Ser på en måte for meg at dette er en lek for de noe yngre og utforskende eller de som tviler litt på sin egen legning og/eller er homofile

8843508[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor en homofil gutt skal ha større interesse for å spise en kjeks med sperm enn en heterofil.

 

 

Jeg har også hørt om leken, men da under navnet "Sistemann på kjeksen".

Lenke til kommentar
Ser på en måte for meg at dette er en lek for de noe yngre og utforskende eller de som tviler litt på sin egen legning og/eller er homofile

8843508[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor en homofil gutt skal ha større interesse for å spise en kjeks med sperm enn en heterofil.

8843600[/snapback]

 

 

Vel, han tenkte vel mere på det å stå i ring å se på at andre, og en selv, onanerer...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om dette før.. Men så er jeg jente da.. Kan være derfor.. Men seriøst, kan dere ikke runke hjemme? :p

8843785[/snapback]

 

Seriøst? Trodde dette var noe alle hadde hørt om:P

 

OT: Har ikke dere jenter noe lignende [som alle har hørt om at de gjør ("men ingen har gjort")]

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om dette før.. Men så er jeg jente da.. Kan være derfor.. Men seriøst, kan dere ikke runke hjemme? :p

8843785[/snapback]

 

Seriøst? Trodde dette var noe alle hadde hørt om:P

 

OT: Har ikke dere jenter noe lignende [som alle har hørt om at de gjør ("men ingen har gjort")]

8843799[/snapback]

 

Jeg har heller aldri hørt om det :p

Og jeg kommer ikke på noe vi jenter har som en lignende lek.

Lenke til kommentar
Vel, han tenkte vel mere på det å stå i ring å se på at andre, og en selv, onanerer...

8843639[/snapback]

Vel i så fall kan de vel bare ha en runkering? Siden det virker som om det også er en ting.

 

Edit:

Angående lignende leker for jenter, hva skulle en sånn lek gått ut på?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om dette før.. Men så er jeg jente da.. Kan være derfor.. Men seriøst, kan dere ikke runke hjemme? :p

8843785[/snapback]

 

Seriøst? Trodde dette var noe alle hadde hørt om:P

 

OT: Har ikke dere jenter noe lignende [som alle har hørt om at de gjør ("men ingen har gjort")]

8843799[/snapback]

 

Jeg har heller aldri hørt om det :p

Og jeg kommer ikke på noe vi jenter har som en lignende lek.

8843815[/snapback]

Nei, har nok ikke hørt om det nei.

 

Nei vi jenter har ikke noe som ligner.. ikke som jeg kan komme på.

Lenke til kommentar

Kan vel si at jeg har vært med på noe lignende..

men var "sistemann i koppen", men samme greia egentlig.

Jeg er skilla da så sperma ikke sist, men stakkars han andre karen.

Egentlig så gjør man det bare fordi man har jævla lite liv(som jeg hadde da) og fordi det er morsomt å se en drikke sperm :p

Lenke til kommentar
Gjest gutt 15 år

for litt siden var jeg med på en slik leg på en marie kjeks.. fy faen, vi var vel 8 persone som spermet på en kjeks men 1 var ikke nok så vi mått frem med flere. når den uheldig personen mått spise dette så jeg spermen tøyt ut mellom tennene hans :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...