Gå til innhold

Kjølevifte HP Pavilion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en HP Pavilion ZV6000. I den senere tid, har det begynt å komme ulyder, tildels kraftige ulyder fra kjøleviften. Hadde den inne på skjekk på pc verksted. De påsto, uten å ha testet maskinen, at viften var deftekt. Ny vifte kunne ikke skaffes, da den i følge dem var utgått. Problemet kommer og går. Når skrape lyden er der, hender det at det er nok å flytte litt på maskinen, så forsvinner den, men ikke alltid. Maskinen er 3 år gammel, hadde tenkt å beholde den en stund til. Funker fint for meg. Noe jeg kan gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har en HP Pavilion ZV6000. I den senere tid, har det begynt å komme ulyder, tildels kraftige ulyder fra kjøleviften. Hadde den inne på skjekk på pc verksted. De påsto, uten å ha testet maskinen, at viften var deftekt. Ny vifte kunne ikke skaffes, da den i følge dem var utgått. Problemet kommer og går. Når skrape lyden er der, hender det at det er nok å flytte litt på maskinen, så forsvinner den, men ikke alltid. Maskinen er 3 år gammel, hadde tenkt å beholde den en stund til. Funker fint for meg. Noe jeg kan gjøre ?

8842703[/snapback]

Dersom det ikke er firmakjøp kontakter du enten butikken eller HP direkte på telefon 810 62070 og sier at du vil reklamere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...