moah Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hei... Jeg lurer på hva som er forskjellen mellom disse tre kortene??? :oops: Hvilket av de burde jeg velge?? PS:jeg skal ha det beste..... Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB AGP, ATI 9700PRO, DVI, TV-Out, Retail Hercules 3D Prophet 9700PRO 128MB DDR AGP, ATI Radeon 9700PRO, TV-Out, Retail Crucial ATI Radeon 9700PRO 128MB DDR AGP, ATI Radeon 9700PRO, TV-Out, Bulk
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Disse tre kortene er tilnærmet like i allround ytelse. De yter innbyrdes bare med en forskjell på 2-5%. Skal du allikevel klokke kortet ditt så fremstår Sapphire- kortet som det beste, så sånn "all over"- vurdering er nok Sapphire- kortet det jeg ville ha valgt. Og så får man jo titte litt på hva som er "bundlet" sammen med selve kortet + se på prisen før man evnt. foretar det endelige valget.
Laka Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Eneste jeg kan se som skiller seg ut er at Sapphire-kortet har en egen DVI inngang, i tillegg til den den vanlige VGA (15-pin D-sub) inngangen. Du får tak i konverterer til DVI, slik at du kan bruke to analoge skjermer.
Laka Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Utgang? Jeg sier inngang fordi det er en hunn-inngang.
Hårek Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Da har du en vane som blir veldig forvirrende. Hann eller hunn er irrelevant, signalene går ut av skjermkortet og inn i skjermen. Så skjermkort har utgang, det blir helt totalt fullstendig feil å kalle det inngang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå