lolvik Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Nokon bilder fra PVM 9005916[/snapback] Hvordan server er det der? Folka virka faktisk normale : p 90% av alle jeg har møtt so far snakker ALDRI i chatten, klarer ikke sånne folk ^^
arlion Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 i følge signaturen hans spiller han på Evernight serveren, har selv min nye main, en lore master, på den serveren, en ganske hyggelig server egentlig.
X672 Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Nokon bilder fra PVM 9005916[/snapback] Hvordan server er det der? Folka virka faktisk normale : p 90% av alle jeg har møtt so far snakker ALDRI i chatten, klarer ikke sånne folk ^^ 9053722[/snapback] Speler på Evernight serveren som arlion sa og folk der virker heilt okey, nå har ikkje eg spelt på nokon anna server enn Evernight så om dei andre er bedre/dårligare kan eg ikkje svara på. Kom heim fra ei veke i Bulgaria igår akkoratt tidsnok til ett fult Helegrod run Nokon bilder fra raidet igår
lassaron-jon Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 This blows: I lone lands, på quested du skal lokke fram ein elite Ulv og nokre andre ulvar, klarar eg å rote det litt til. Du å du so surt :/ Ang. Nicket vil eg nok prøve å få det skifta I og med at det ikkje tar seg godt ut på laurenlind...
Moonshield Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Du bør vel vite at du som LORE-MASTER ikke klarer en elite-warg alene. Skaff deg group, det er faktisk en fellowship quest. Rewarden er ikke det helt store å skryte av, en 15 dps dagger. ^^ Anyways, lykke til.
lassaron-jon Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Du bør vel vite at du som LORE-MASTER ikke klarer en elite-warg alene. Skaff deg group, det er faktisk en fellowship quest. Rewarden er ikke det helt store å skryte av, en 15 dps dagger. ^^ Anyways, lykke til. 9071264[/snapback] Sei ikkje det... Lore-masters har blinding flash, det stunner i 30 sec, og har 15 sec oppladings tid. Altso kan eg stå å flashe leeenge mens eg regenerera meg...
Arothen Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Konge screeny's Endret 16. juli 2007 av Arothen
Eproxima Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Du bør vel vite at du som LORE-MASTER ikke klarer en elite-warg alene. Skaff deg group, det er faktisk en fellowship quest. Rewarden er ikke det helt store å skryte av, en 15 dps dagger. ^^ Anyways, lykke til. 9071264[/snapback] Siden du er så bråkjekk og vet så mye om LoreMasters og eliter så bør du kanskje se på bildet som ble postet en gang til Uchiha? Manualer kan leses og man kan kanskje lære noe nyttig også? .. Side 62-63 i manualen? Denne "fellen" går mange i de første gangene. Det er STOOR forskjell på SIGNATURE og ELITE. Så stor forskjell att jeg på level 14 drepte en signature som var Level 15 med 1 hånd på ryggen.. Og da jeg møtte en Elite level 10 så døde jeg og eliten hadde 20% liv igjen.. trodde jo nesten jeg var bugget.. Men man lærer av sine feil forhåpentligvis Men for å friske opp litt kan jeg sitere fra manualen. Signature = Orange Elite= Orange + Eye of Sauron Elite Master = Elite (+ Four spikes) Nemesis = Elite (+ Six spikes) Arch-Nemesis Elite (+ Flaming eye) Med litt hell legger du en Signature ned på ditt level og 1-2 høyere også.. Møter du på en Elite med ett gullaktig øye på toppen av den oransje sirkelen snakker vi om noe annet. Hvis du "mouseover" en du er usikker på vil det stå en rød tekst i description. Ser du på bildet han har postet så ser du att det er en Signature mob. Just my 2 cents.. lassaron-jon.. Go kick that wolf! hehe.. EDIT: Jeg fant en oversikt "med bilder" over de forskjellige vanskelighetsgradene på fiender du møter. Link her : http://lotro-wiki.com/index.php/Creatures Endret 16. juli 2007 av Eproxima
Moonshield Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Vet ikke så mye om LM som du skal ha det til, bare vet at de er ikke den beste solo-classen i mindre lvl's. Når du er 40+ derimot, er Lore-Master en av de beste classene å være. + At de er veldig viktig i fellowships / raid. Hvorfor er jeg bråkjekk? Bare fordi jeg sa at han kanskje burde prøve med èn til? Endret 17. juli 2007 av Uchiha
Eproxima Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Vet ikke så mye om LM som du skal ha det til, bare vet at de er ikke den beste solo-classen i mindre lvl's. Når du er 40+ derimot, er Lore-Master en av de beste classene å være. + At de er veldig viktig i fellowships / raid. Hvorfor er jeg bråkjekk? Bare fordi jeg sa at han kanskje burde prøve med èn til? 9089550[/snapback] Nei det er jo bare bra Fellowship og Kin questing (evt Raid) er jo en del av samholdet for å klare de vanskeligere questene som ikke er ment for solo'ing.. Morsommere er det jo også. Var ikke noe direkte personangrep mot deg Uchica, men jeg ble litt "oppjaget" når du skrev "Du bør vel vite att du ikke klarer en Elite-Warg" alene. Og det har du helt sikkert rett i. Pointet var att det var ingen Elite han møtte.. Det var derfor jeg prøvde å hentyde til de diverse vanskelighets-gradene på bossene utfra hvordan Ringen rundt Lifebaren demms ser ut.. eller noe hehe. Jeg tror nok bare att han hadde veldig uflaks med den Signature Wargen og jeg har troa på att han klarer den selv om han skulle være på samme level nå som da da bildet ble tatt. (hvis du ser på lifebaren til wargen så var det på håret) Kunne vært en liten bagatell som å trykke på feil knapp som utgjorde tapet. Derfor syntes jeg att du var litt bråkjekk.. men det var ironisk ment Men jeg var trøtt som en hobbitt i solsteiken når jeg begynte å skrive innlegg her og 1 innlegg ble til 10 liksom (Lotro tråden generellt) Enig med deg att Fellowships er løsningen.. men noen ganger MÅ man bare prøve Gleden er stor når man klarer det ja. (men man bør ikke være dumdristig heller da) Have fun in MiddleEarth! Back on topic.. Bilder? Skal rote litt i Lotro folderen min. men må bli flinkere til å Print Screene Endret 17. juli 2007 av Eproxima
Xtra Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Fikk meg mount i går. Endret 18. juli 2007 av Xtra
chairgame Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 (endret) noen screens Endret 19. juli 2007 av magnusloe
arlion Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Flotte bilder, var en tur innom Evendim i dag, bare for morro med min 26 lore master, fantastisk bra designet plass! må innrøme at hatten jeg bruker er klassisk i sitt design ^^ spiller på max grafikkish, men zoomet vel litt for mye inn på bakken akkurat der hehe, jeg falt om i støvet like etter bilde ble tatt, slemme level 39 fiender. ignorer oppsettet jeg bruker av skills, jeg har et system Endret 20. juli 2007 av arlion
Henry9 Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Mine Bilder da: 4# Bilde Nr4 er litt kult 5# Jeg sitter å venter på en venn.. Han er inne i der! Jeg kom meg ikke inn jeg Endret 20. juli 2007 av Henrymeen21
Noobsy Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Finnes det mount i LOTRO? Og vis det gjør det hvilken lvl får man det i?
Amored Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Finnes det mount i LOTRO? Og vis det gjør det hvilken lvl får man det i? 9152409[/snapback] Tror du kan kjøpe egen hest når du blir level 35. Eller tar jeg feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå