Gå til innhold

Kirke vil saksøke Sony!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg skjønner jo kirka litt da.

en tro kopi av katedralen i manchester i et ultra voldelig spill. det er respektløst. Denne katedralen er en hellig plass for mange mennesker.

8830280[/snapback]

offentlig hus , hellig plass for noen ja , men hadde du brydd deg hvist det var en moske eller et budist tempel , eller en eller annen religion ?

8835773[/snapback]

Ja hvorfor skulle jeg ikke brydd meg om det ? Jeg snakker om andre menneskers verdier. Jeg er ikke kristen så dette har ingenting med å beskytte mine verdier.

Men for at mine verdier skal beskyttes så passer det seg at jeg ønsker andres verdier til å respekteres også.

vell mange har en stor dobbelt moral .

finnes det noe i dine verdier som synes som som dett er krenkende ?

vist ja , hva da ?

jeg mener at så leng det ikke finnes et generert forbud mot avbildning av plasser/bygg , eller at det er privat eiendom så kan man bruke plasser som det passer i offentlig sammenheng ( tv aviser radio og virtuelle gjengivelser )

handlingen har ingen negativ innvirkning eller gjør noe som er negativt mot bygget eller religionen .

hadde spillet gått ut på og ramponere plassen , joda da kunne jeg skjønt det , men strengtatt så forsvarer du jo plassen .

dette er ikke være eller bedre en og tegne mohamed , og jeg ser ikke noe galt med det , i vår kultur er det ikke noe negativt med og avbilde noen .

dette er jo i bunn og grunn samme sak .

Skrevet (endret)

Kan ikke helt se problemet med å bruke en kirke i et spill. Hvis de syns det er så ille kan de da ikke bare la være å spille spillet? Å saksøke blir bare helt teit.

Endret av shaker
Skrevet
det er bare tull, dette kommer dem ingen vei med, hvor mange spill har ikke kjente byggninger med?

8856721[/snapback]

La meg se....

Final Fantasy har ikke kjente steder...^^

back to topic:

Hvorfor spiller "troende" kristene sånne spill når de er imot alien slakting i en kirke....?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Begone spawn of darkness! :innocent:

Skrevet

Nå driver visst EU og skal lage direktiver og lover og regler og normer og sjekklister etc. om spill. "Kirker, skyskrapere, kumlokk, og alle pistoler fra Beretta skal ikke være med i spill". Etter noen år med slike regler er det eneste vi får lov til å spille, Pong. På skikkelig lav hastighet selvsagt. Går den fort, vil jo kanskje en eller annen femåring tro at man kan skade folk med den. Ok, nok halvofftopic fra meg...

Verden er rar, og jeg sitter bakerst i bussen og lurer på hva resten driver med...

:hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...