asad Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er utrolig hypp på å starte ett nytt spill. Det som hindrer meg er at jeg får en haug med feil i mod manager :S Jeg kunne da såklart innstalert vanlig oblivion, SI og KOTN, men uten OOO blir spillet for dårlig. Så, funker SI med OOO, og den nyeste 1.2 patchen? Hvilken rekkefølge bør alt installeres i?
MiSP Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Installasjonsrekkefølge: 1. Oblivion 2. Knights of the Nine 3. Shivering Isles 4. Oppdateringen til Shivering Isles (1.2.0416) 5. Oscuro's Oblivion Overhaul Oscuro's Oblivion Overhaul fungerer helt fint med Shivering Isles, men den endrer ingenting der. Oscuro har ikke engang kjøpt SI ennå. Men han har sagt at SI skal få overhaling snart, jeg vil gjette på at det er det han går løs på etter 1.32 er ute (1.32 er den siste i 1.3-serien, etterpå kommer 1.4). Jeg kan dog ta feil (angående SI, ikke 1.32 --> 1.4), det er bare mine spekulasjoner. Det eneste som er endret på i SI nå, er eventuelle random loot-lister som den tar fra hovedspillet. Jeg vil anbefale deg å vente til 1.32 final kommer ut. Den skal være rett rundt hjørnet, dog uten at jeg gir noen garantier av den grunn. Endret 10. juni 2007 av MiSP
asad Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Installasjonsrekkefølge: 1. Oblivion 2. Knights of the Nine 3. Shivering Isles 4. Oppdateringen til Shivering Isles (1.2.0416) 5. Oscuro's Oblivion Overhaul Oscuro's Oblivion Overhaul fungerer helt fint med Shivering Isles, men den endrer ingenting der. Oscuro har ikke engang kjøpt SI ennå. Men han har sagt at SI skal få overhaling snart, jeg vil gjette på at det er det han går løs på etter 1.32 er ute (1.32 er den siste i 1.3-serien, etterpå kommer 1.4). Jeg kan dog ta feil (angående SI, ikke 1.32 --> 1.4), det er bare mine spekulasjoner. Det eneste som er endret på i SI, er eventuelle random loot-lister som den tar fra hovedspillet. 8828003[/snapback] Tusen takk Misp, det er så mange poster og meninger ute at det er vanskelig å orientere seg. Skal installere i rekkefølgen du skrev Eventuelle andre mods kommer da etter pkt 5 ikkesant? Må jeg forandre på noe i mod manager "Oppstarts" lista?
MiSP Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Beklager sent svar, forumet hadde plutselig bestemt seg for at jeg ikke abonnerte på tråden likevel. Ja, eventuelle andre modifikasjoner kommer før eller etter punkt fem (du kan fint installere modifikasjoner før OOO, men ta det etter punkt 4). Angående listen i OBMM - hvordan ting skal struktureres der er noe å skrive en masteroppgave om. Men dev_akm, en av medarbeiderne til Oscuro, har skrevet en super Load Order Guide. Les gjennom den, så blir du litt klokere.
Gromle Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Noe nytt om en OOO versjon av SI? Du virker rimelig oppdatert på det området MiSP
MiSP Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Ingenting nytt nei, 1.32 er ennå ikke kommet ut (men er nok rett rundt hjørnet, de siste feilene fikses i disse tider).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå