Gå til innhold

Din last.fm bruker!


gard.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann Lastfm brukere. Jeg bare lurer på no angående lastfm.

 

Har noen kompiser som driver med det.. å på meg virker det bare som man har Lastfm er for å "vise" folk at man er mer fan av et band en andre.. Er det dette som er tillfellet?? Isåfall synes jeg det er veldig veldig tåplig.. Musikk er til å høre på, ikke til i "briefe" med synes nå jeg :hmm:

 

(men jeg vet jo også at man har lastfm får å finne ny musikk via andre brukere osv.. men har lest litt på forskjellige innlegg osv, å det virker som folk har høyere status vis man har hørt masse på et band) Og jeg vet også om folk som bare lar musikken gå om natta osv.. bare får å bli en "blodig die hard fan" av yndlings bandet sitt.. :nei:

 

Er dette tillfellet?.. (ikke beskytt lastfm nå, svar ærlig)

Lenke til kommentar

Jepp, er nok tilfelle hos noen det. Har sett flere hatt på favoritt-playlisten hele natta, og det blir bare tragisk. Du "sovner" ikke med musikken på hver kveld ..

 

EDIT: Og ja, er vel strengt tatt ikke mye vits å ha det. Blir mest for moro skyld. Har dog oppdaget flere nye artister via radioen der da.

Endret av AnR
Lenke til kommentar

Her / signatur er min :)

 

Snart på milepælen 35k sanger spillt \o/

 

Edit:

Rino_:

Ja, det er sant og tilfelle. Jeg har kun på selv når jeg er på pcen, noe jeg er mye og da. :)

 

Bruker det eegentlig hovedsakelig til å finne ny musikk der, har funnet masse nytt og utvidet smaken min!

 

Skal jeg være ærlig, ja jeg syntes det er litt "stas" å ha mange sanger hørt, men hadde ikke orket å hatt på noe autoplay når jeg er afk eller noe - det blir bare dumt.

Endret av Akarno
Lenke til kommentar

Min last FM er ikke helt korrekt med tanke på at jeg ofte bare skrur av høytalerene når jeg går fra pcen....

 

Men jeg har selv funnet endel spennende ting via likhets tingen som finner musikk som minner om det du hører på....

 

Liker også den radio biten som er der, feks favorits, recomendations og neighbourhood....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...