Thor. Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Jeg tenkte jeg skulle prøve spillet Arcanum etter to års pause. Jeg tok frem min PCGW dvd hvor spillet (Fullversionen) lå og innstalerte. Fant nyeste patch og patchet det. Spillet kar etter det jeg vet ingen kopisperre. Etter innstalasjon og patch fikk jeg noen feilmeldinger om noen filer av formatet dll manglet. Jeg lastet de ned fra dll-files.com og forsøkte igjen. Nå har jeg møtt veggen. Min mss32.dll fil inneholder vist ikke informasjon om "_ail_set_stream_volume@8" så derfor får jeg bare en melding om: "_ail_set_stream_volume@8 startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, mss32.dll" Jeg lastet ned mss32.dll og la den i sin rette mappe (windows/system) og prøvde igjen. Jeg får samme melding igjen bare. Versjonen spillet skal være nå er 1.0.74 Har dere noen råd for hva jeg skal gjøre nå? Endret 10. juni 2007 av Thor.
Totenkopf Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hmm, prøv å legge mss32.dll i /Windows/System32. Hvis det ikke fungerer kan du prøve å spille i Safe Mode (det ligger en snarvei til Arcanum Safe Mode i Start-menyen, IIRC).
Blomvik Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Finn frem "kjør" og prøv komandoen "regsvr32 mss32.dll"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå