bitMagician Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hei, jeg skal kjøpe meg en ny gaming bærbar og trenger litt hjelp angående hva jeg skal velge. Min maxpris er 13 000 og det går ikke an å få til et større budsjett fra min side. Maskinen skal brukes til spill hovedsaklig. Jeg spiller for det meste WoW og har et ønske om å få dette til å gå helt flott med max insntillinger. DEt må også være mulig å spille nyere spill uten at hele greia låser seg. Andre kriterier er: - Skjerm helst 17" med høyere oppløsning enn dell sin standart på 1200x900 elelr hva det er. - Eget skjermkort med litt trøkk i - Ferdig installert OS - 2GB minne Det hadde vært flott om noen hadde noen bra tips til hvor jeg finner en slik PC. Er det noen bedre alternativer enn Dell der ute for tiden? På forhånd mange takk!
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hei, jeg skal kjøpe meg en ny gaming bærbar og trenger litt hjelp angående hva jeg skal velge. Min maxpris er 13 000 og det går ikke an å få til et større budsjett fra min side. Maskinen skal brukes til spill hovedsaklig. Jeg spiller for det meste WoW og har et ønske om å få dette til å gå helt flott med max insntillinger. DEt må også være mulig å spille nyere spill uten at hele greia låser seg. Andre kriterier er: - Skjerm helst 17" med høyere oppløsning enn dell sin standart på 1200x900 elelr hva det er. - Eget skjermkort med litt trøkk i - Ferdig installert OS - 2GB minne Det hadde vært flott om noen hadde noen bra tips til hvor jeg finner en slik PC. Er det noen bedre alternativer enn Dell der ute for tiden? På forhånd mange takk! 8821116[/snapback] Her;) Skjekk Prisguide nestegang;)
bitMagician Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 Ser at den har 1,6Ghz. Er det nok "trøkk"
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Det er vell ikke så ille det, men det er klart.. Du får nokk bedre;)
Cowboystrekk Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Alternativ om du vil spare noen kroner: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=42191 Holder i massevis til WOW, men kan være lurt å oppgradere til mer minne etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå