Gå til innhold

Strandmote for menn - Boxershorts?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror, og har alltid trodd at det handler mer om usikkerhet for egen kropp. Folk som ikke tør skifte på strnda blant andre osv.

 

Hvis shortsen ikke har netting er det sannsynligvis fordi det er en "shorts" og ikke en "badeshorts".

8847050[/snapback]

 

Surfeshorts heter det

Lenke til kommentar
Jeg tror, og har alltid trodd at det handler mer om usikkerhet for egen kropp. Folk som ikke tør skifte på strnda blant andre osv.

 

Hvis shortsen ikke har netting er det sannsynligvis fordi det er en "shorts" og ikke en "badeshorts".

8847050[/snapback]

 

Surfeshorts heter det

8847083[/snapback]

 

Altså ikke badeshorts.

 

Skal man absolutt bruke shorts fra en produsent som er for gjerrig til å lage ett komplett plagg bør man i det minste ha vett til å ha en liten tettsittende badebukse under.

Lenke til kommentar
Tror mange bruker det for å briefe at mamma endelig ville kjøpe Bjørn Bokser til dem Men jeg kan forstå det når det er for å holde lillemann på plass:-)

8824075[/snapback]

 

Det der så jeg for 2 dager siden..

 

Når jeg var på et badested, var det en gutt som hadde hvit Bjørn Borg boxer under badebuksa... Og han sa:

 

"Se på meg a, jeg har hvit Bjørn Borg boxer under badebuksa.."

Lenke til kommentar
Tror mange bruker det for å briefe at mamma endelig ville kjøpe Bjørn Bokser til dem Men jeg kan forstå det når det er for å holde lillemann på plass:-)

8824075[/snapback]

 

Det der så jeg for 2 dager siden..

 

Når jeg var på et badested, var det en gutt som hadde hvit Bjørn Borg boxer under badebuksa... Og han sa:

 

"Se på meg a, jeg har hvit Bjørn Borg boxer under badebuksa.."

8853986[/snapback]

Taper ass :p

 

Hva synes dere andre om å briefe med BB bokserne sine? :p

Lenke til kommentar

Jeg bruker det fordi det ikke er noen innenfor"truse" også slipper man å skifte før og etter bading. + at jeg er veldig tynn så shortsene sitter ikke så altfor godt så når jeg stuper fra 4 meter så glir den ofte litt ned, og er jeg uhelgig havner den på knærne og da er det greit med bokser under.

 

Jeg bruker en blå halvlang Tikishorts, som er meget behagelig.

 

Det er vel viktig for folk å vise fram BB-bokseren sin. Personlig bader jeg i den jeg har gått i tidligere på dagen, så er det BB eller JBS eller et annet merke gir jeg f i, jeg skal ha det for det praktiskets skyld.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Visste ikke at folk var så opptatt av merket på bokseren? Selv har jeg nesten bare BB boksere, men det er tilfeldig da det har vært masse salg på BB boksere i sommer + jeg syns BB boksere er mer behagelige enn Dressmann bokserne.

Endret av newcom
Lenke til kommentar

Mener da å ha hørt på radio at den gode, gamle trusa var tilbake igjen som moteriktig i følge ekspertene.

 

At bokseren stikker opp ser teit ut, badebukse eller vanlig bukse.

 

Du får noen helt ok truser og boksere på Rema for en billig penge :D

 

 

Om du vil holde utstyret på plass når du bader er jo badebukse type speedo tingen :p

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at de aller fleste gjør det fordi andre gjør det... Hvor mange ser du bruker denne "moten" med andre boxere enn bjørn borg? Jeg bruker ikke boxer under badeshortsen, syns det nesten blir det samme som om damer skulle bruke g-streng under deres bikini... Men det funker som sagt dersom badeshorsen ikke har trusenetting og man vil ha ting på plass.

Lenke til kommentar

Jeg bruker boxer under badeshorts. Den største grunnen er at da kan jeg gå i "landshorts" som jeg trekker rett ned og trekker på badeshortsen uten å måtte ta betalt for showet. Den andre grunnen er at både mangel på, og tilstedeværende "truse" i shortsen er voldsomt ubehagelig. Men boxer og shorts går selvsagt akkurat like høyt opp på livet at du skal ganske nærme for å se at det er to kanter der.

 

Tror mange bruker det for å briefe at mamma endelig ville kjøpe Bjørn Bokser til dem

 

Men var på stranda i går og ble overraska over hvor mange som hadde shortsen så langt ned at halve ræva (med bokser) synes. Skikkelig stygt! Blir for dumt å gå rundt å "sægge" med shortsen. Noen andre som har lagt merke til dette?

Den femten cm boxerkanten er ganske merkelig ja. Men det som er ekstra merkelig er at mange trekker Bjørn Borgen nesten opp til navlehøyde samtidig som de treker shortsen ned. Kulhet måles tydeligvis i differansen der, og alle triks er lov.

 

Personlig syns jeg det er ekkelt med boxeren under badebuksa deres!

WTF? Merkeligste jeg har hørt på lenge.

Lenke til kommentar

at man har en boardshorts som er for stor i livet så man bruker boxer for at boardshortsen ikke skal skli ned er en altfor dårlig unnskyldning. da får man enten kjøpe en boardshorts som passer eller en vanlig badeshorts med strikk i livet så den kan tilpasses.

 

Jeg var på badeland i Bø for noen dager siden og så alle disse idiotene fly rundt med boxer under boardshortsen. jeg så tilogmed at etter 4 av de hadde badet og de kom opp av bassenget, så oppdaget de at boardshortsen satt normalt på dem. De fikk panikk (noe som lignet ett eplepsianfall) og begynte og dra boardshorten lenger og lenger ned så nesten hele ræva stakk ut over.

 

Denne "moten" er uuutroolig uhygienisk og jeg skjønner faktisk ikke hvordan folk kan mene det ser bra ut heller. Jeg er 20 år og bruker boardshorts selv men IKKE med boxershorts under. Jeg tror at de fleste av de som bruker boxer under badeshortsen gjør det fordi de ikke gidder å skifte (da kan du også regne med at de ikke gidder å dusje hver dag og skifte boxer hver dag), fordi de ikke tør å skifte i garderoben forann andre mennesker. Eller ganske enkelt for å følge mainflow'en og gjøre som alle andre gjør.

 

Jeg kan tippe at dette med spesielt Bjørn Borg boxer under boardshortsen kommer til å falle bort ganske fort, og at vi vil se internettartikler der dette er "ut" neste år.

 

Jeg synes at badesteder som f eks Frognerbadet burde faktisk ta seg bemanning og tid til å forhindre at folk faktisk bader med boxer under boardshortsen, I det minste sette opp noen skilt ved inngangen og ved bassengene om at KUN badetøy skal brukes og at det er forbudt med undertøy under badetøyet. det er faktisk utrolig uhygienisk på lik linje med at mange ikke skyller av deg/dusjer før de hopper i bassenget, så kommer disser boxerne under boardshortsene i tillegg til det da er det virkelig ekkelt. Og frognerbadet har ikke engang økt klorinnholdet.

Lenke til kommentar

Jeg bruker boxer under surfeshortsen for at junior skal holde seg på plass og ikke komme til syne under kneet :p

 

I Estland hvor det er veldig populært med spa og svømming, er det strengt forbudt å bruke noe annet enn badetøy i svømmehallene. Det skal være tettsittende bukser av typen speedo.

Kanskje ikke det vakreste, men til gjenngjeld hygenisk. Slik skulle det vært i Frognerbadet også!

Lenke til kommentar

om det er basseng eller sjø er det vel ingen som har nevnt spesifikt, så blir jo litt forskellig. jeg har sett på det som at det er uhygienisk og veldig negativt hvis man skal ha på boxer under boardshorts hvis man bader i basseng med tanke på hygienen. når det kommer til sjø får det vel bare være at det ser håpløst dumt ut, enda mer hvis man sagger med shortsen

Lenke til kommentar

Enig med mange andre her.

 

Dersom shortsen ikke har netting bruker jeg boxern under, det har ingenting med at jeg bruker BB boxere å gjøre, for grunnen til at jeg bruker nettopp de er fordi de er de eneste jeg har funnet som ikke sitter 2 meter oppi ræva etter en 12 meter lang gåtur, som de fleste andre gjør.

 

Har derimot shortsen netting bruker jeg ikke boxern under, da skifter jeg heller før jeg dra ut og går commando før jeg skal bade, da slipper jeg å skifte og jeg er klar til å bade

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...