Gå til innhold

Hardware.no: Vad med en HW.no kaffekopp?

Hadde du kjøpt en hw.no kaffekopp?  

713 stemmer

1. 1. Hadde du kjøpt en hw.no kaffekopp?

• 1. Ja selvfølgelig, jeg hadde til og med kanskje kjøpt 2.
      215
    • 2. Ja, det må en ha.
      115
    • 3. Ja, hvis prisen er riktig.
      218
    • 4. Nei, jeg vil ikke ha en.
      83
    • 5. Nei aldri! Slik materialisme vil jeg ikke vedkjenne meg...
      22
    • 6. Jeg hadde kjøpt en og brukt den til te eller brus.
      62

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det gått over et halvt år siden vår svenske foreslo kaffekoppen med HW-logo. Er det noen fremgang på dette området? Ueland skulle jo ta det videre, men det ser ikke ut til å ha skjedd noe enda ... :(

Goscinny ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Eg vil gjerne ha ein kopp eller to. Har lest gjennom ein del gode forslag. Eg meiner ein bør lage to utførelsar, ein i metall (termo-kopp) og ein av keramikk. Og som sagt før i tråden, det hadde vore fint om ivertfall ein av desse hadde passa oppi ein slik kopp/boks/flaske-kjøler/varmer. Ein lyt ha HW-logoen på koppen/koppane, noko meir med fargar og diverse skal ikkje eg legge meg borti.

Skrevet

Det krever nok litt mer enn hva vi er klar over, og ressursprioriteringene går nok ikke med det første til HW-kaffekopp. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og mase og spre ordet!

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Kva med ein kopp som er lagd i kobber? Eller med grunnflata i kobber. Då blir varmen frå USB-koppvarmaren ført fortare i koppen, og me får eit preg av hardware.

Skrevet
Kva med ein kopp som er lagd i kobber? Eller med grunnflata i kobber. Då blir varmen frå USB-koppvarmaren ført fortare i koppen, og me får eit preg av hardware.

_o/ Wheelman stemmer for!

For en idé :!:

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg et krus ja, hadde vært supert!

For å spre ordet kunne vel tråden få plass på forsiden til HW.. hadde sikkert fått med flere folk da.

Godt nytt år til alle :)

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Kva med stålkopp med kobberbotn?

Skrevet

En kopp i kobber vil jo koste gromt mye også vil jeg tro.

Stål er jo en fin mulighet, men det er nok flere som produserer keramikk-kopper med logoer. Prøv å finn noen i skandinavia som produserer stålkopper med logoer, og post det her? Hvis HW ikke gidder å gjøre noe så betyr ikke det at ikke vi kan hjelpe dem litt på vei! Husk, Norge er bygd på dugnadsånden! =P

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Kva om me kjøper sånne kaffekrus, og så kan me modda koppane sjølve med å montera nye grunnflater og anna i t.d. kobber, og så lagar me ein ny tråd på forum om "cup-modding"?

Skrevet
Kva om me kjøper sånne kaffekrus, og så kan me modda koppane sjølve med å montera nye grunnflater og anna i t.d. kobber, og så lagar me ein ny tråd på forum om "cup-modding"?

Hehe det var ikkje så galen idè det du ;) Det er greit så lenge HW merket er på :whistle:

Skrevet

For å doble profitten på koppene, kan dere jo lage en kopp for venstrehendte og en for høyrehendte! Bare å sette hanken på motsatt side!11

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Nice! Så kan du få hankar i forskjellige fargar, og med støtte for SLI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...