Gå til innhold

Får ikkje instalert Ad-Aware 2007


Anbefalte innlegg

Hm, eg får berre "Fatal Error, Installation ended prematurly because of an error" når eg prøve å instalere det på mi XP maskin. Nokon anna som har støtt på det problemet?

 

Har prøvd som admin, lasta ned prog frå alternaltiv lokasjon, slått av antivirus. Kva kan eg prøve?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når eg sjekker Eventviewer (Hendelseliste) får eg denne beskjeden: "Product: Ad-Aware 2007 -- Installation operation failed."

 

Microsoft har ingen informasjon om problemet.

 

Eg kjører ikkje som Administrator, men som ein bruker med admin rettar. Dette bør vel gå ut på eitt?

Lenke til kommentar

Hvis du er en bruker med adm. rett så er du 'administrator', så dette skulle ikke være problemet.

 

Kunne godt tenkt meg og sett en Hijackthis-logg for å utelukke at det kan være noe der som gjør at du ikke får installert. (Jeg antar at du får installert andre programmer?)

 

Last ned programmet og legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster.

 

Kan det være noe med at du har hatt en tidligere versjon, som ikke har blitt avinstaller ordentlig?

Endret av norbat
Lenke til kommentar

Dei påstår at ein avinstalerer den gamle versonen under instaleringa.

 

Jada, får instalert andre program utan problem.

 

Eg skal prøve å få kjørt Hijackthis i morgon, dersom sola ikkje freister meir enn å sitja inne å lese på eksamen. Kva kan ein evt finne ut av den loggen?

Lenke til kommentar

Ville vel kanskje ha forsøkt å avinsallere den gamle versjonen allikevel.

 

En HJT-logg kan fortelle om det evt. ligger noe 'spyware' etc. som gjerne kan gi slike problemer. Du kan også bruke programmet til evt. å avinstallere Ad-aware om du ikke får gjort det via den vanlige veien (legg til/fjern programmer)

Lenke til kommentar

Prøvde å avinstalere den gamle versjonen utan at det hjalp noko.

 

Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 00:52:10, on 11.06.2007

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

 

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Programfiler\Adobe\Photoshop Elements 5.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe

C:\Programfiler\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccProxy.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSetMgr.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\DJSNETCN.exe

C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe

C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SNDSrvc.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Programfiler\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe

C:\Programfiler\DAEMON Tools\daemon.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccApp.exe

C:\WINDOWS\CTHELPER.EXE

C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\Programfiler\iTunes\iTunesHelper.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Programfiler\Pidgin\pidgin.exe

C:\Programfiler\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe

C:\Programfiler\iPod\bin\iPodService.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Logitech\khalshared\KHALMNPR.EXE

C:\Programfiler\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE

C:\Programfiler\iTunes\iTunes.exe

C:\Programfiler\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Programfiler\Microsoft Office\Office10\POWERPNT.EXE

C:\WINDOWS\msagent\AgentSvr.exe

C:\WINDOWS\system32\notepad.exe

C:\Programfiler\CLUE\CLUE.EXE

C:\Documents and Settings\Sevald\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

 

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://no/

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koblinger

O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programfiler\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll

O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll

O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll

O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll

O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll

O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll

O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programfiler\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe

O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programfiler\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033

O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccApp.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programfiler\QuickTime\qttask.exe" -atboottime

O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programfiler\iTunes\iTunesHelper.exe"

O4 - HKLM\..\RunServices: [DJSNetCN] C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\DJSNETCN.exe

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] "C:\Programfiler\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_0_9 -reboot 1

O4 - HKCU\..\Run: [Pidgin] C:\Programfiler\Pidgin\pidgin.exe

O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?

O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdat...b?1147553721826

O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.6.0) - https://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-...indows-i586.cab

O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FELLES~1\Skype\SKYPE4~1.DLL

O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\

O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll

O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programfiler\Fellesfiler\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe

O23 - Service: Adobe Active File Monitor V5 (AdobeActiveFileMonitor5.0) - Unknown owner - C:\Programfiler\Adobe\Photoshop Elements 5.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe

O23 - Service: ANIWZCSd Service (ANIWZCSdService) - Alpha Networks Inc. - C:\Programfiler\ANI\ANIWZCS2 Service\ANIWZCSdS.exe

O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlegging - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe

O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe

O23 - Service: Symantec Internet Security Password Validation (ccISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\ccPwdSvc.exe

O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccProxy.exe

O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSetMgr.exe

O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\comHost.exe

O23 - Service: Symantec Licensing Detect Internet Connection (DJSNETCN) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\DJSNETCN.exe

O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe

O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programfiler\iPod\bin\iPodService.exe

O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE

O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programfiler\Fellesfiler\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe

O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe

O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe

O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SNDSrvc.exe

O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe

O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

Lenke til kommentar

Ok, har prøvd å avinstalere den gamle versonen, slå av Norton realtime søking, kjørt CCleaner, er admin, restarta maskina x ganger.

 

Eg kjem til "Welcome to Ad-Aware 2007 installation wizard", og trykker på "next", då får eg "Fatal Error, Installation ended prematurly because of an error" og kan berre trykke "Ok"

 

Fattar ingenting...

Lenke til kommentar

Ok nå trur eg at det funkar her. Det eg måtte gjere var å søke etter alt som hadde med lavasoft eller ad-aware både som filer og i registeret. Så kjørte eg følgande komando via "Kjør" regsvr32 %SystemRoot%\system32\vbscript.dll

 

Da funka det. Kva den komandoen gjer veit eg ikkje, men etter litt iherdig leiting fann eg nokon som hadde ssame problem som meg. Takk for at dykk hjalp til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...