Kamerilla Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Hei! Ønsker meg en lett og stille PC til max 9000 kr og max 2 kg. Ser ut som at jeg må velge en 12 " for å fylle disse kravene, men jeg lurer på om skjermen da blir for liten til å jobbe med 8 timer om dagen? Noen som har erfaring med dette? Jeg blir generelt fort sliten av å sitte foran PC. På forhånd takk!
Thor. Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Om du har problemer med lcd er så kan du gjøre et forsøk med å skry ned på lysstyrken og se om det hjelper.
-Tommy Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Vil nok regne med at det kommer til å bli ganske slitsomt ja. For å sitte så lenge på en pc så ville jeg anbefalt hvertfall 15". Satt foran en 12" i 2 timer en gang og det var mer enn nok for meg.
Kevlar Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Jeg jobber på bærbar hele dagen, og å ha en skjerm med god oppløsning er det som definerer arbeidsdagen min mest slitasjemessig Men det er jo mest pga. mitt problem med å ha det "trangt" på desktopen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå