Gå til innhold

360'en har mistet bildet!


Anbefalte innlegg

Ja, så nå har 360 min klikket den også, den var helt fin frem til i går. Den mistet plutselig bildet, selv om lyden er der, noe som tyder på at den fungerer, kan jeg ikke frem bildet. Har prøvd på 3 forskjellige tver. Når jeg prøver å fikse på tv-kabelen kommer det fire røde lys, det er kanskje normalt, det vet ikke jeg. Men, hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå fingerte det i et par minutter, men så ble det svart igjen. Skal jeg gidde å sende den inn? Tenk om jeg sender den inn og den fungerer der borte, så sender de den tilbake... Hmm...

 

Edit: Bildet er tilbake, men det er gule flekker rundt over hele skjermen... skal jeg ringe kundestøtte?

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar
Nå fingerte det i et par minutter, men så ble det svart igjen. Skal jeg gidde å sende den inn? Tenk om jeg sender den inn og den fungerer der borte, så sender de den tilbake... Hmm...

 

Edit: Bildet er tilbake, men det er gule flekker rundt over hele skjermen... skal jeg ringe kundestøtte?

8812226[/snapback]

 

Akkurat det samme som skjedde min...Etter noen dager til så var alt kræsj og jeg sendte den inn!! :)

Lenke til kommentar

Hadde noenlunde samme opplevelsen for litt siden, Bildet var svart når eg slo den på, lyde og alt fungerte. Byttet over til VGA-kabelen,fomlitt litt rundt på boksen MED bilde :p Byttet så over til komponent igjen og det har aldri skjed igjen i ettertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...