Rage_Hunter Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Hei. Nettopp startet opp ny character i Lotro og sitter nå og stirrer på typen som skal lære meg profession. Er Minstrel og lurer derfor på hva som blir å hjelpe meg videre som karakter og hva jeg kan tjene litt penger på?
FourEyes Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Har hørt at man kan tjene en god del penger på å lage potions O.L., men har også hørt at denne er ekstremt hard å trene opp. Explorer skal vistnokk også kunne tjene en god del penger på å selle ressurser til andre, men er ikke sikker på hvor effektivt dette er
Rage_Hunter Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 Virket ikke så dumt å ha noe som hadde tailoring når du nevner det Flere forslag?
El Fantasma Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Er lvl 20 Minstrel selv, og jeg er Tinker. Jewlery, Prospector og Cook passer meg utmerket. Du kan blandt annet lage Ringer, halsbånd o.s.v som er ganske vesentlig for deg selv + at du kan tjene en del penger på å selge ting og tang i AH. Anbefales!
diskoduck Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Explorer, tjener vanvittig med penger på den profession. Hadde 8g når jeg var 35, har 65g nå på 49.
ttt Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Eit stykk off topic innlegg og eit par svar på det er sletta. Har du ikkje interesse av denne typen trådar treng du heller ikkje poste i dei. LOTRO har og sin eigen kategori. Tråden blir derfor flytta dit.
Rage_Hunter Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 Explorer er nevnt et par ganger her Synes det hørtes ikke så verst ut, er vel mellom det eller Tinker ser det ut som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå