Gå til innhold

Hvordan få gleden av WoW tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alle de flotte tipsene tror jeg at jeg skal prøve meg på en horde siden jeg vil få nye quests og kanskje litt ny lore.

Trenger bare hjelp til en ting til. Hvilken server skal man velge? Er det foreksempel en server med et casual norsk guild? Får ikke bestemt meg for server.

Eneste kravet er at det er en pvp server. Tips tas i mot med glede.

Edit: kan være rp-pvp også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøm på Sylvanas. :)

Driver ikke med verken pvp, raiding eller instances (kanskje noe småtteri etter ønske), egentlig bare et venneguild og stilig ord under characternavnet.) Velkommen er du hvertfall.

Skrevet (endret)

Hovedsakelig jeg som er online, et par andre til tider. Jeg kan jo være pratsom nok, men kanskje litt lite med meg alene.

Edit: Grammatikk, så ut som om det var skrevet under påvirkning av meget tunge stoffer.

Endret av Lycantrophe
Skrevet (endret)

Tar en tur jeg Lycan, kan jo bli kjekt :D

Faen, wow stopper på retrieving char list...

Edit: Mye folk på serveren Lycan? Enkelt å skaffe seg gruppe og slikt liksom?

Endret av Kuldesjokk
Skrevet

En sikker vinner når man har det kjedelig er:

Utforsk "stengte" steder. Under SFK, det stengte området bak muren ved SFK, Hyjal etc etc

En annen morsom ting er å skape litt world PvP. (Det er kanskje bedre med høyere level character da) Jeg kjeda meg da jeg kom til lvl 56 med roguen min (Pre TBC). Jeg stilte meg opp ved Flight Master i Wintersping og begynte å ganke alle som kom, uansett utstyr.

Det ble sinnsykt fett etterhvert, for de jeg ganka tok igjen/henta hjelp og andre hordes så hva jeg drev med så de kom for å delta også.

Til slutt var det full krig, sikkert 200+ som løp rundt og rundt Everlook :)

Jeg jagde forresten en T2- priest fra Everlook til Timbermaw- tunellen. Drepte han såvidt det var. Ikke så lett med lvl 56 DPS mot T2 Healing :p

Skrevet (endret)

Det hender det er litt problematisk med healer/tank, men i hovedsak går det greit med grupper. Har hatt litt lag akkurat nå, det kan være derfor. Nå går login fint igjen.

Edit: Levling/utstyr bør gå greit, jeg kan hjelpe til med instances etc.

Edit2: Jeg mistet mye av wow-gleden, rerollet PvP (Sylvanas), men riktignok samme fraksjon og klasse. Hjalp veldig.

Endret av Lycantrophe
Skrevet

Kommer inn senere i dag, skal ut en tur i solen nå. Lager meg en ny warrior, blir bare faction bytte på meg + overgang til pvp :D Skriver sikkert her når jeg lager charen.

Skrevet
Mange fine tips der Deadbeat, må testes  :D  Proffessions og instancer skal det gås mye av, er jo skam gøy, engineering FTW  :p

8814627[/snapback]

Engineering eier

Skrevet
Det går maks en uke så er du lei igjen, sorry mac. Det beste du kan gjøre no er å ta deg en pause fra wow. Evt prøve igjen seinere...

8821331[/snapback]

Akkurat tatt en lang pause og digger WoW, klarer bare ikke levele og ville prøve å få den gleden tilbake også, kan bare stikke å gjøre noe pvp hvis ikke dette blir gøy....

Skrevet (endret)

Sliter med å finne gromkaren. Ingen som har noen bilder av horde folk iført plate? :p Litt vanskelig å velge når de står i standard utstyr siden de forandrer seg en del. Hadde vært enklere hvis ikke troll hadde hatt tusk's :p

Edit: Sliter litt med navne valg også :p Trenger hjelp med navnet til en grom kar av en warrior.

Endret av Kuldesjokk
Skrevet (endret)

Du kan jo hete "Kulde".

Prøv Modelviewer. Evt. Spør Psilocybe om bilder av Ljå.

Edit. Hvis det er Sylvanas du skal til så kan det hende jeg kan bli med litt i begynnelsen, som priest.

Endret av Lycantrophe
Skrevet (endret)

Modelviewer?

Kulde eller kuldejsokk kanskje.

Kulde

<Drøm>

:yes:

Edit: er Sylvanas ja, tenkte jeg joina drom hvis det var greit :D

Endret av Kuldesjokk
Skrevet (endret)

Modelviewer gjør at du kan leke med forskjellige items på en character, ikke inne i WoW, tror jeg. Aldri prøvd det.

Link

Edit: Hvilken rase har du tenkt til å ta, egentlig?

Du kan jo bli groupie og kalle deg Teater. Eller den beleste warrioren: Library/Bibliotek.

Endret av Lycantrophe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...