Gå til innhold

hjelp til litt info


Major

Anbefalte innlegg

hei jeg har just kjøpt 2 nye vifter til karbinetet..

så da tenkte jeg jo at da skal pc bli litt kaldere, men nei da det ligger på 50 grader når jeg har vinudet oppe på fullt og det er drit varmt på romet mitt. før jeg kjøpte de 2 viftene var det ikke så varmt på romet og da hadde jeg bare cpu vifta på..

 

 

så noen som kan hjelpe meg ?? men eks klokke viftene eller noe

 

 

kjøpte:

1:thunderblade 120mm led fan

1:thunderblade 90mm led fan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å klokke viftene var en ny vri...

du bør kanskje endre emnetittel sånn btw...

 

Hva vil du vi skal hjelpe deg med?

litt mer spesifikt....

 

sikker på at du har satt viftene på sånn at de blåser i rikige retninger...

Inn luft fremme og ut luft bak(evnt. ut oppe) det er viktig med gjennomstrømning i kabinettet for å kunne ha lave temperaturer

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...