Fawks Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Skriv hvor du liker deg best i Eriador. Mitt er helt klart Thorin`s Hall.
trupett Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Mitt favoritt sted er The shire! Det er naturen der som er nydelig.
lassaron-jon Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 breetown. LIker byen Den eg lika minst er klart the old forest. Hater plassen, uoversiktleg og lite intressan
mr. Zilter Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 I Gammelskogen er det rett og slett skummelt! Første gangen endte jeg opp med å flykte ut igjen, men et farlig tre løpende etter meg!
lassaron-jon Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 alt blir jo relativt.... Litt forskjell på ein level 15 og level 25 i gammelskogen. Eg er no 21 og døyr sjelden der inne for å sei det på den måten... Men alikavel, liker ikkje plassen
alinor Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Favoritt sted må være Hobyssel og da Hobbitun Rennabu området Rennabu er Bywater btw Gamleskogen er ikke ille, bare ahter det faktum at det blir så mørkt der inne, alle andre steder det blir mørkt også liker jeg ikke.
mr.Lunarion Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Gammelskogen er fæl Liker å stå på steinen i Staddle Falls og øve på lutt eller horn jeg.
Are.......... Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Skriv hvor du liker deg best i Eriador. Mitt er helt klart Thorin`s Hall. 8805796[/snapback] Thorin's Hall hørtes ut som en morsom plass! Screenshot?
Fawks Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 Thorin's Hall hørtes ut som en morsom plass! Screenshot? Jo her er et..
StarGazer Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg liker meg i the great forge i thorins hall. liker hvordan du kan se varmen slå imot deg! Utendørs favoritt sted så langt er vel weathertop!
Skyttt Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Thorin's Hall hørtes ut som en morsom plass! Screenshot? Jo her er et.. 8818644[/snapback] Grusom oppløsning du bruker. Den statuen er jo egentlig nydelig detaljer, for ikke å snakke om lyssettinga. Har begynt som dverg, etter å ha spilt meg godt gjennom The Shire og Bree-land som hobbit. Har hele tiden visst at det egentlig bor en dverg i meg, måtte bare oppleve The Shire som hobbit først. Ufattelig vanskelig å velge favorittområde, alle stedene har en detaljrikdom uten like, og er små perler i seg selv.
Fawks Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Ja, det var litt dårlig oppløsning der, jeg hadde bare det fra thorins hall. Nå har jeg bedre oppløsning
Olanru Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 altså av alle de stedene jeg har vært, dvs Thorins Halls, Bree, Buckland, The Shire, Bag'end, Old Forest, Lone Lands og Rivendell er nok Thorins halls, shire og Rivendell de mest fantastiske stedene jeg har vært på! Spesielt Rivendell, for en natur og magi! OT: Få spill kan sammenligne seg med LOTRO , det sier jeg med en gang, Ikke WoW en gang har samme atmosfæren som LOTRO! ikke magien, ikke stedene og ikke minst menneskene man møter i spillet! nej, detta skal jeg driver med så lenge jeg lever!
mr. Zilter Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Nå er det mange steder jeg ikke har vært, men jeg liker Upper Bree-Town (Ikke Northern, men upper, altså andreetasjen). Veit ikke helt hvorfor, men jeg liker meg bare så godt der!
FourEyes Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Synes det kuleste stedet er Great Barrows. Liker den klaustrofobiske følelsen som stedet gir, samt det at det er fullt mulig å gå seg vill nede der
Amon Amarth Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 (endret) Så langt liker jeg The Shire best, men jeg venter spendt på Rivendell, det blir nok favoritten... Endret 30. juni 2007 av Amon Amarth
Melfacion Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Liker meg i The Shire, spesielt i området rundt Hobbiton - Bywater
Jakoozie Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Liker meg i The Shire, spesielt i området rundt Hobbiton - Bywater 8986155[/snapback] Liker godt Bree-land, men også begge sider av Buckberry river (eller hva det heter). Hobbitland er koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå