Gå til innhold
Vi introduserer SannhetsGPT✨(Beta) ×

HLTV for CSS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, jeg og min clan er interessert i og skaffe HLTV på serveren vår. Vi har vært inne på sider som HLTV.org men de hoster bare HLTV for maks 2 timer. Vi er interessert i og kunne ha den hele døgnet. Er det noen som vet hvor du kan laste ned filer for installasjon av HLTV direkte på serveren?`SourceTV altså.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter SourceTV, eller SrcTV - ikke Half Life-TV. ;)

Dere kan hoste en selv, men skjønner ikke helt vitsen med å ha SrcTV/HLTV inne hele tiden. Er det meningen at den skal recorde hele tiden og?

- VALVe-Wiki: SourceTV

- Server-Wiki: Running SourceTV

Lykke til.

Skrevet
Det heter SourceTV, eller SrcTV - ikke Half Life-TV. ;)

Dere kan hoste en selv, men skjønner ikke helt vitsen med å ha SrcTV/HLTV inne hele tiden. Er det meningen at den skal recorde hele tiden og?

- VALVe-Wiki: SourceTV

- Server-Wiki: Running SourceTV

Lykke til.

8803073[/snapback]

Vi har en 11 slots server, så en slot til tv skader jo ikke.

Skrevet

Trodde 13 slots var standard på alle warservere jeg. :confused: Ettersom at det skal være mulig å ha to HLTVer inne pluss en admin hvis dere spiller liga eller noe lignende.

Skrevet (endret)

her er commandoene du trenger, skriv inn disse:

tv_enable 1 (for og aktivere tv)

tv_name (Skriv broadcast navn bak)

tv_transmitall 1 (For at de som ser på¨skal velge selv hvilken spiller de vil se på)

tv_delay 90 (for at det skal være såpass mye delay at det blir umulig og ghoste over sourcetv!)

tv_chattimelimit 5 (hvor lang tid det skal gå mellom hver gang klientene kan skrive noe i chatten på source tv, mest for og unngå spam, sett så høyt tall du vil, men anbefaler ikke for høyt blir irriterende for klientene) :)

Edit: du trenger ikke laste ned noen filer nei! :whistle:

Endret av hiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...