asux Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hey, jeg og min clan er interessert i og skaffe HLTV på serveren vår. Vi har vært inne på sider som HLTV.org men de hoster bare HLTV for maks 2 timer. Vi er interessert i og kunne ha den hele døgnet. Er det noen som vet hvor du kan laste ned filer for installasjon av HLTV direkte på serveren?`SourceTV altså..
Jooakim Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Det heter SourceTV, eller SrcTV - ikke Half Life-TV. Dere kan hoste en selv, men skjønner ikke helt vitsen med å ha SrcTV/HLTV inne hele tiden. Er det meningen at den skal recorde hele tiden og? - VALVe-Wiki: SourceTV - Server-Wiki: Running SourceTV Lykke til.
pasilac Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det heter SourceTV, eller SrcTV - ikke Half Life-TV. Dere kan hoste en selv, men skjønner ikke helt vitsen med å ha SrcTV/HLTV inne hele tiden. Er det meningen at den skal recorde hele tiden og? - VALVe-Wiki: SourceTV - Server-Wiki: Running SourceTV Lykke til. 8803073[/snapback] Vi har en 11 slots server, så en slot til tv skader jo ikke.
neadii Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Trodde 13 slots var standard på alle warservere jeg. Ettersom at det skal være mulig å ha to HLTVer inne pluss en admin hvis dere spiller liga eller noe lignende.
hiper Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 (endret) her er commandoene du trenger, skriv inn disse: tv_enable 1 (for og aktivere tv) tv_name (Skriv broadcast navn bak) tv_transmitall 1 (For at de som ser på¨skal velge selv hvilken spiller de vil se på) tv_delay 90 (for at det skal være såpass mye delay at det blir umulig og ghoste over sourcetv!) tv_chattimelimit 5 (hvor lang tid det skal gå mellom hver gang klientene kan skrive noe i chatten på source tv, mest for og unngå spam, sett så høyt tall du vil, men anbefaler ikke for høyt blir irriterende for klientene) Edit: du trenger ikke laste ned noen filer nei! Endret 8. juni 2007 av hiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå