Gå til innhold

Trenger et bra RPG spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oblivion er et fantastisk spill, har nå spilt det lenge og ikke gjort så mange quests engang

oblivion er fint slik ja, men morrowind er MYE heftigere på dette området. man kan surre rundt i ukesvis og gjåøre allt anna en og redde verden :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet
oblivion er fint slik ja, men morrowind er MYE heftigere på dette området. man kan surre rundt i ukesvis og gjåøre allt anna en og redde verden :)

8916446[/snapback]

Husker jeg nesten ikke gjorde noen quests. Bare gikk rundt å mekka freshe items og utforska, og raida huler ogslikt :D

Skrevet (endret)

Man kan jo gjør det samme med Oblivion. Spesielt hvis man bruker noen av de store moddene. Det gjør jeg og jeg har bare latt være og levere Amulet of Kings.

Det er også mye fordi med de moddene jeg bruker så blir spillet mer variert og vanskelig på enkelte områder. Dremoras og andre Daedra skapninger er ikke like lette og ta som de er i vanlig versjon og du går ikke like fort opp i level. Du må jobbe litt mer for gull og ære..

Endret av RougeAlien
Skrevet (endret)
Man kan jo gjør det samme med Oblivion. Spesielt hvis man bruker noen av de store moddene. Det gjør jeg og jeg har bare latt være og levere Amulet of Kings.

Det er også mye fordi med de moddene jeg bruker så blir spillet mer variert og vanskelig på enkelte områder. Dremoras og andre Daedra skapninger er ikke like lette og ta som de er i vanlig versjon og du går ikke like fort opp i level. Du må jobbe litt mer for gull og ære..

8917583[/snapback]

Bruker masse mods jeg og. Har heller ikke levert amulet of kings. Uten modsa hadde jeg ikke giddi å spilt oblivion desverre. Bruker AF levlesystemet, synes det funker best. Så har jeg OOO såklart, og div mods som fikser på forskiellige aspekter ved spillet jeg ikke likte.

ps

Tror han mente oblivion.

edit: Å spille som mage er så mye mer utfordrende enn warrior, mer moro og synes jeg. Har nettop fått 100 i conjuration, jævlig fett å summone Oblivion monstere :D

Endret av asad
Skrevet

8917583[/snapback]

Bruker masse mods jeg og. Har heller ikke levert amulet of kings. Uten modsa hadde jeg ikke giddi å spilt oblivion desverre. Bruker AF levlesystemet, synes det funker best. Så har jeg OOO såklart, og div mods som fikser på forskiellige aspekter ved spillet jeg ikke likte.

ps

Tror han mente oblivion.

edit: Å spille som mage er så mye mer utfordrende enn warrior, mer moro og synes jeg. Har nettop fått 100 i conjuration, jævlig fett å summone Oblivion monstere :D

8917605[/snapback]

Jeg bruker OOO med slower levelrates, Martigen's Monster Mod, Natural Enviroments, Regional Legion Soldiers og flere..

Skrevet (endret)

8917583[/snapback]

ps

Tror han mente oblivion.

8917605[/snapback]

Jeg bruker OOO med slower levelrates, Martigen's Monster Mod, Natural Enviroments, Regional Legion Soldiers og flere..

8918189[/snapback]

Brukte slower levelrates jeg og, x3, men destruction og restoration skillene økte nesten aldri. Gikk over til vanlig leveling etter lvl 10. Nå er jeg på 23, fortsatt en god del jeg kan forbedre. Destruction tar en eeevighet å levle :S

edit: Back ontopic. Oblivion er altså ikke så "amatør rpg"-aktig som mange skal ha det til. Det blir hva du gjør ut av det. Jeg tipper jeg får rundt 250t morro med den charren jeg har nå.

Endret av asad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...