Hayer Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Sitter her nå å lurer på om det er mulig å lage diverse timere som f.eks, hvis jeg har frem dgl og skyter med den, så kommer det frem en timer på 1sek på høyre side. Er det mulig? er det lov? Det burde jo vært lovlig, hvis de ikke var auto sånn at de skurdde seg på når bomba ble plantet, sånn at man måtte starte de manuelt..
PatSharpX Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Tror ikke det er lov, som du nevner for du da konflikt med det med bomben. Er en grunn til at tiden blir borte når den blir plantet.
Hayer Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 mh-m... Kunne vel laget en vb app. som jeg kjører i bakgrunnen og har en liten label som er "allways on top" så det kommer frem.. Så er det bare å legge til en timer .
PatSharpX Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Always on top pleier ikke å funke så bra når man kjører ting i full skjerm. Ikke i vindu, enten så legger den seg bak, ellers for du store fps problemer
Jooakim Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det burde jo vært lovlig, hvis de ikke var auto sånn at de skurdde seg på når bomba ble plantet, sånn at man måtte starte de manuelt.. 8799836[/snapback] Det vil jeg regne som cheat. Du får ved bruk av den applikasjonen, større fordeler enn alle andre spillere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå