Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor firmware oppgradering?


Anbefalte innlegg

Hei, for litt siden gikk min speedtouch ST546 i rødt og jeg mista forbindelsen. Den bootet opp igjen og da jeg logget med inn på routeren på 10.0.0.138 så jeg at firmwaren var blitt oppgradert til Software Release: 6.2.17.5

 

Driver Telenor å pusher ut firmware oppgradering til sine kunder, noe som forsåvidt er greit for min del, men jeg lurer nå på hvorfor jeg plutselig har fått installert ny firmware på min router og ingen info er mottatt fra telenor

Endret av WikingTOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk svar fra tullenor :)

 

Hei.

 

Takk for din henvendelse til Kundeservice!

 

Dette stemmer. Vi oppgraderer i disse dager firmware på modemene Thomson Speedtouch 546T og 546T2. Vi har valgt å ikke informere kundene om dette, da det eneste kunden vil merke av denne oppgraderingen er at modemet restarter seg selv. Eventuelle endringer du har gjort av innstillinger i modemet vil bestå.

 

--

Med vennlig hilsen,

 

T. Brattetaule

Kundeansvarlig

Telenor Kundeservice

Lenke til kommentar

Har hatt litt trøbbel med min Speedtouch 546T2 og søkte på nettet om å oppgradere firmware selv, men ble aldri helt klok på hvordan jeg skulle gjøre det. Nå slipper jeg kanskje å tenke på det, så det er jo bra. (Hvis problemene gir seg)

Lenke til kommentar

Det at de bytter firmware er nok ikke problemfritt for alle kunder.

 

Synes dette er litt rart at de gjør dette, ihvertfall burde de informert kunden først, siden det blir brudd på linja. Og ikke minst for at det er kundens eiendom.

 

Eget modem er best ;)

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...