Gå til innhold

litt vell gode våpen på two worlds?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har nå endelig fått kjempet meg gjennom two worlds.likte dette spillet siden det ligner mye på oblivion.men det er også en stooor forskjell.i dette spillet kan du joine våpen hver gang du finner et våpen som er det samme som det du har.dette gjør at våpene du får etterhvert er sykt kraftige.faktisk så kraftige at slåsingen i spillet rett og slett blir kjedeli og enkel,noen som er enige?som dere ser på screenshotet er det ikke mye å stille opp mot den buen der.

http://pic4.piczo.com/budalingen/?g=40335507&cr=4

Endret av budalingen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal spill være realistiske? Neitakk.

Jeg har et sverd der jeg kutter folk i 2 på slaget. Jeg har hatt så mye fire damage på det at det er mer av det enn vanlig damage. Jeg slår vel for ca 900-1000 pr slag. Jeg er level 31.

Men jeg bruker bare sverdet på ulver og slike ting som jeg bare kan svinge igjennom engang så er flokken død. Ellers bruker jeg Fire Field, som tar enda mer skade og dreper en hel by på 1, 2 og 3.

Skrevet
Skal spill være realistiske? Neitakk.

Jeg har et sverd der jeg kutter folk i 2 på slaget. Jeg har hatt så mye fire damage på det at det er mer av det enn vanlig damage. Jeg slår vel for ca 900-1000 pr slag. Jeg er level 31.

Men jeg bruker bare sverdet på ulver og slike ting som jeg bare kan svinge igjennom engang så er flokken død. Ellers bruker jeg Fire Field, som tar enda mer skade og dreper en hel by på 1, 2 og 3.

8794311[/snapback]

ble litt kjedeli avsluttning når man skulle kjempe mot demonic reist og han siste.ble skuffet

Skrevet
Hvordan kan dere ha Two Worlds allerede egentlig?

8805746[/snapback]

Internett er en fin ting, men har også sine "mørke" sider, som vi ikke snakker om på dette forumet. Er mulig at noen av desse folkene som har det, har beveget seg inn på en av de mørke områdene på verdsveven. :)

Skrevet (endret)
Det har no komt ut for lenge siden i utlandet,på PC vel å merke..de kan ha bestilt derfra...

8805860[/snapback]

Jasså? Ikke i følge ToTheGame.com.

EDIT: Her er svaret:

Two Worlds

Publisher: SouthPeak Interactive

Platform: PC

Release Date: May 9, 2007

Release Region: Europe

Distribution: Retail

Kilde: Gamespot.com

Endret av Amored
Skrevet
Det har no komt ut for lenge siden i utlandet,på PC vel å merke..de kan ha bestilt derfra...

8805860[/snapback]

Jasså? Ikke i følge ToTheGame.com.

EDIT: Her er svaret:

Two Worlds

Publisher: SouthPeak Interactive

Platform: PC

Release Date: May 9, 2007

Release Region: Europe

Distribution: Retail

Kilde: Gamespot.com

8807474[/snapback]

takker for den.har bare hadd spillet så vidt en måned nå.det er faktisk nydelig grafikk og screenplay.anbefales og spille

Skrevet

vell. er ganske enig med det der med våpene, men er ganske fett da :thumbup: .

men det er en ting jeg lurer på. jeg, av en eller annen rar grunn klarer IKKE å sette skillene mine på noe annet en de som er der, hvordan trainer jeg liksom på necromancy?. er det noe spessielt jeg må gjøre, eller er det det "Lovlige" spillet mit som er bugget? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...