NoPain74 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hei, Kan jeg installere Cinelerra eller ett annet program som støtter hd med apt-get? Jeg skal prøve å redigere litt film i Ubuntu. Prøvde Kino, men det virket ikke som om dette støttet HD. Vet ikke om cinelerra støtter dette, men jeg tenkte at jeg skulle prøve. Prøvde å lete etter denne, men jeg fant det ikke i en pakke. Jeg fant en download på hjemme siden til cinelerra, men Jeg er nybegynner, så å kjøre make og install har jeg dårlig erfaring med. Jeg klarer å installere programmer med apt-get, men jeg fant ikke cinelerra der. Marvin Endret 5. juni 2007 av GoldMarvin
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Cinelerra finn du i pakkebehandlaren om eg ikkje hugser feil, so berre gå til Program --> Legg til (eller kva det står) og søk etter Cinelerra. Er derimot usikker på om det støtter HDV. Redigert: I følge Wikipedia støtter Cinelerra HDV. Endret 5. juni 2007 av Torbjørn T.
rocknrolf77 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Legg til pakkebrønner fra : http://cv.cinelerra.org/getting_cinelerra.php , oppdater og installer cinelerra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå